Gå til innhold

dreias nye ventetid

Fremhevede innlegg

Skrevet

:lete:

Sender Dreia masse varme tanker og en stor :klem: på en lørdag! Håper alt står bra til, selv om det etter hvert er en stund siden du la igjen spor etter deg her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper også alt står bra til med Dreia og dreiamannen og dreiababyen, og at Dreia har så mye fore at hun ikke rekker innom her.

:klemmer:

Skrevet

Det var lenge siden det var noen livstegn fra Dreia :lete:

Håper at alt står bra til, og at det kun er pc'en som er ødelagt eller noe....

Skrevet (endret)

:goodbye:

Berre innom med eit livstegn, sidan eg ser at eg er etterlyst. Denne boka er visst noko neglisjert i det siste. :sjenert:

Alt - eller iallfall det meste ;) - er :tommelopp: om dagen. Eg har det berre litt travelt for tida, og PC er ikkje førsteprioritet. ;) Men eg kjem tilbake! Lovar! :nigo:

... Og :strix: for finaste vesleguten som berre veks seg større og større. Over 25 veker nå! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av dreia
Gjest Miss O'Hara
Skrevet

:hoppe::strix:

Nå ble jeg lettet og glad, må jeg innrømme!

Blir engasjert vettu :sjenert:

Ha en fantastisk ny uke, dreia :)

Skrevet

Så bra! Vi vil gjerne ha livstegn av og til vet du. :)

Skrevet

Hurra! Grattis med 100 gjenstående dager. Nå blir det snart tyngre. ;)

Skrevet

Godt at du har vært innom og gitt lyd!

25 uker !

:hoppe:

Skrevet

25 uker!! :hoppe:

Snart tredje trimester!! :nigo:

Skrevet

:hoppe: litt for 25 uker! Fint å høre fra deg igjen Dreia :)

Skrevet

26 uker! Tida går jo superfort i alle andres dagbøker, du får sende over litt fart til meg også :ler:

Skrevet
:hoppe: Ja det er utrolig hvor fort tiden flyr i alle andre sine dagbøker for tiden. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!
Skrevet

Over 26 veker og under 100 dagar igjen! :hoppe: Heldigvis går ting litt raskt igjen. Eg synst at tida rundt ca. 20-24 veker gjekk fryktelig treigt. Eller, dagane gjekk raskt og vekene gjekk unna, men det var liksom ikkje den store forskjellen på veke 22 og 23 på ein måte. :vetikke: Men nå klarar eg nesten ikkje å halda styr på kor langt eg er kommen. Var det 24, 25 eller 26 veker nå??? :klø: Litt deilig. :fnise:

Magen har begynt å poppa, og nå er det faktisk folk som kommenterer det utan på forhånd å vita at eg er gravid. :hoppe: Eg trives til og med med å bli kalla "tjukka". :nigo:

Veslepjokken er også ganske aktiv i periodar. Det er utrulig godt å kjenna at han er der inne og kjenna at han (sannsynligvis) har det fint. Sjølv dei litt meir ubehagelige sparka (f.eks. når han "kicks ass" :hoho:) er (stort sett) stas. Det har vore tivoli i nærområdet i helga, og i går tidlig var eg sikker på at det var nokon som hadde fått det med seg, for eg hadde reine karusellen i magen. Go'guten min... :rødme:

Elles er det fremdeles travelt. Men eg kjem sterkare tilbake når eg får bedre tid. :klemmer:

Skrevet

Bare innom med en :klem: til favoritt-Dreiaen!

Kan virkelig ikke tro at det er gått 26 uker alt! Det er så fantastisk at du får oppleve dette nå, jeg kan ikke få sagt hvor mye du fortjener dette!

Dreia om 14 uker --> :kgbaby:

Skrevet

Tenk det er ikke så lenge igjen til du sitter med :babygutt: og koser deg. :)

Skrevet

Natta :hug:

Håper du får en strålende dag :danse:

Litt treig med å komme meg til sengs i dag jeg :fnise:

Skrevet

Så koselig å lese om mageboeren som har eget tivoli i magen :ler: Ukene kommer nok til å fly fremover, og før du vet ordet av det har lille dreia- :babygutt: kommet hjem :hjerte:

Skrevet (endret)

Åh, som eg gleder meg til dreia-:babygutt: kjem heim! :hjerte:

Og det er faktisk ikkje såååå lenge igjen nå. Eg har jo faktisk komme til tredje siste bildet i tickeren. Nå begynner rutene å bli raudfarga. :sjokkert:

:strix:

Endret av dreia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...