dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #421 Skrevet 1. mars 2010 Lykke til i morgen!!! jeg får tippe gutt, jeg, da, siden så mange tipper jente! Håper og tror at alt er bra! Stor klem Takk! Eg trudde dei fleste tippa gut, eg? :klø: *notert* Wow, her skjer det ting ja! Gratulerer sååå massemasse Dreia! Lønner seg ikke å ta KG-pause skjønner jeg, men dette var jo stor stas å lese! Nei og nei, nå ble jeg glaaad! Tipper gutt. Ja, her har det endelig begynt å ordna seg. Håpar virkelig alt står bra til i dag, så eg kan senka skuldrene endå nokre hakk. Ein fin, liten gut er notert. Du kan vel anbefala den sorten, vil eg tru?
Ilja** Skrevet 1. mars 2010 #422 Skrevet 1. mars 2010 Lykke til idag, dreia Nyt synet av lillebaby på skjermen Håper de ser kjønnet tydelig, jeg er jo så spent
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #423 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Lykke til idag, dreia Nyt synet av lillebaby på skjermen Håper de ser kjønnet tydelig, jeg er jo så spent Takk! Du er ikkje aleine om å vera spent, du. (Eg er forresten litt usikker på kva du har tippa. Du har nemlig tippa jente, men så følte eg du hadde trua på gut? :klø: Då får du vel uansett rett. ) *** Nå nærmar det seg. Håpar alt står bra til. Men eg ryddar lett og gjer klar det heilt nødvendige på jobb med tanke på at eg kanskje skulle bli sjukmeldt pga. dårlige nyheter. Her tar me sorgene delvis på forskudd... *håpehåpehåpehåpehåpe* Endret 1. mars 2010 av dreia
Gjest tyttebær Skrevet 1. mars 2010 #424 Skrevet 1. mars 2010 Nå nærmar det seg. Håpar alt står bra til. Men eg ryddar lett og gjer klar det heilt nødvendige på jobb med tanke på at eg kanskje skulle bli sjukmeldt pga. dårlige nyheter. Her tar me sorgene delvis på forskudd... *håpehåpehåpehåpehåpe* Det går nok så bra skal du sjå! Eg er sikker på at det ligg ein sprell levande dreiababy inni magen som vinkar til foreldra sine! :rødme: Eg blir heilt rørt av å tenka tilbake på den tida - alt var så spennande, men me turte likevel aldri å vera sikre! Men no når du er komen så langt går nok dette vegen
Kanei Skrevet 1. mars 2010 #425 Skrevet 1. mars 2010 Hei Har visst ikke vært her inne før, men ville bare ønske deg lykke til på UL. Det blir fint å få bekreftelse at alt står bra til
Anamelona Skrevet 1. mars 2010 #426 Skrevet 1. mars 2010 Neida, her kommer ingen dårlige nyheter, kun flotte nyheter om at den bittelille er i toppform og bare venter på å få møte foreldrene sine om noen mnd. :rødme: Gleder meg til positiv oppdatering!
Nótt Skrevet 1. mars 2010 #427 Skrevet 1. mars 2010 Neida, her kommer ingen dårlige nyheter, kun flotte nyheter om at den bittelille er i toppform og bare venter på å få møte foreldrene sine om noen mnd. :rødme: Gleder meg til positiv oppdatering! Signerer!!!
Ilja** Skrevet 1. mars 2010 #428 Skrevet 1. mars 2010 (Eg er forresten litt usikker på kva du har tippa. Du har nemlig tippa jente, men så følte eg du hadde trua på gut? :klø: Då får du vel uansett rett. ) Der har du vel meg i et nøtteskall Jeg har jo som du sier tippet jente tidligere, men siden jeg alltid har tippet feil får du sikkert gutt. Derfor tipper jeg gutt istedet! Og da får du sikkert jente Som sagt Tror jeg ender opp på gutt jeg :gjeiper:
^^Sunny^^ Skrevet 1. mars 2010 #429 Skrevet 1. mars 2010 Alt er nok i skjønneste orden skal du se !! Jeg tipper gutt
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #430 Skrevet 1. mars 2010 Det går nok så bra skal du sjå! Eg er sikker på at det ligg ein sprell levande dreiababy inni magen som vinkar til foreldra sine! :rødme: Eg blir heilt rørt av å tenka tilbake på den tida - alt var så spennande, men me turte likevel aldri å vera sikre! Men no når du er komen så langt går nok dette vegen Ein rørande opplevelse var det heilt klart. Det var nokre tårer i augekroken her, ja. Hei Har visst ikke vært her inne før, men ville bare ønske deg lykke til på UL. Det blir fint å få bekreftelse at alt står bra til og Det var herlig å få bekreftelse!
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #431 Skrevet 1. mars 2010 Neida, her kommer ingen dårlige nyheter, kun flotte nyheter om at den bittelille er i toppform og bare venter på å få møte foreldrene sine om noen mnd. :rødme: Gleder meg til positiv oppdatering! Signerer!!!
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #432 Skrevet 1. mars 2010 Der har du vel meg i et nøtteskall Jeg har jo som du sier tippet jente tidligere, men siden jeg alltid har tippet feil får du sikkert gutt. Derfor tipper jeg gutt istedet! Og da får du sikkert jente Som sagt Tror jeg ender opp på gutt jeg :gjeiper: Tippinga di er endra. Så gjenstår det å sjå om det var lurt eller ikkje. Alt er nok i skjønneste orden skal du se !! Jeg tipper gutt *notert*
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #434 Skrevet 1. mars 2010 Ja..... Ble det sett noe kjønn? Eg skreiv eit laaaangt innlegg og så mista eg nettilgangen. :dåne: Heldigvis var eg smart nok til å lagra innlegget før eg måtte restarta maskina. Så det kjem rett under.
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #435 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Då er eg tilbake. Ordinær ultralyd var ein heilt fantastisk opplevelse - då eg endelig klarte å slappa litt av og pusta rolig med magen. Det blei tatt mange mål. Det meste såg visst ut til å vera heilt flott. Det einaste ho (jordmor/lege ) fann, var at høgre nyrebekken (trur eg det var) hadde litt i overkant med væske i seg. Det var innanfor normalområdet med dei verdiane dei bruker på St. Olavs, men det var i øvre del av normalområdet. Ho var usikker på om ho ville sjekka det igjen, men på grunn av bakgrunnen min med abortane og den usikkerheten eg sit med på grunn av det, blir eg kalla inn igjen til ny UL i veke 28. Men det virka heldigvis som om det neppe var noko særlig å bekymra seg for. Og det gjer jo ingenting med ein ekstra kikk for å beroliga meg. Alle mål såg visst ut til å stemma overeins med kvarandre. Og termin blei ikkje flytta særlig - den er nå 31. juli, mot 1. august før, 1 dag i forskjell. Så nå lurer eg på om eg i det heile tatt gidd å endra tickeren, eller om eg lar den vera. Eg spurte jo ikkje om det var 40+2- eller 40+3-rekning dei brukte, og min ticker stemmer jo med 40+2. Elles fekk me også vita at morkaka var på framre veggen. :klø: Gyn som me var til for 4 veker sidan, sa jo først framre, så retta ho det til bakre veggen. Men då har ho antagelig tatt feil. Eg trur jo eg kjenner liv av og til, men ikkje veldig ofte eller veldig tydelig, så kanskje det er grunnen? Eg har jo vore småbekymra for at den lille har vore i svakaste laget til å sparka ifrå. Og til slutt spurte ho om det var noko meir me ville vita. Om me ville vita kjønn. Då me spurte kor sikker ho var, sa ho 99,9 %. Og det er vel så sikkert som ein kan få det, så me takka ja. Eg skal bli gutemamma! Det var virkelig ingen tvil - me fekk sett tydelig utstyr som peika utover både i profil og nedanfrå. Han prøvde ikkje å skjula noko for mamman og pappan sin, gitt. Og frå nå av trur eg eg skal slutta å tru på magefølelsen min, men heller setja pengane mine på tolking av UL-bilder. Godt det iallfall ikkje blir ei maskulin jente, då. Happy day! Endret 1. mars 2010 av dreia
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #436 Skrevet 1. mars 2010 Og gratulerer til Eplefe, Estrella 84, faerytale, Gossip girl, Gåsemor, Happy Feet, Ilja** (du gjorde lurt i å endra tippinga, gitt ), imli, Kirin, LadyB, Lucky?, Nótt, Soon, ^^Sunny^^, Svipa, SøsterLiten og tyttebær som tippa riktig. Dei fleste tippa faktisk riktig. Og slo mi tipping ned i støvlane.
Kanei Skrevet 1. mars 2010 #437 Skrevet 1. mars 2010 Åh, så utrolig herlig Nå tør du vel endelig tro at dette går veien !? Gratulerer så mye med en liten guttebaby!
Ilja** Skrevet 1. mars 2010 #438 Skrevet 1. mars 2010 Gratulerer så mye med en flott UL og en perfekt liten GUTTebaby i magen din Nå går startsignalet for shopping og strikk til babygutt *tut-tuuuut* Og så jeg som tippet riktig da, for første gang!
Mirabella76 Skrevet 1. mars 2010 #439 Skrevet 1. mars 2010 Gratulerer så utrulig mykje med overstått UL, og ein liten gutt i magen!!! Å, så fantastisk at alt stod bra til med den lille i magen din! No kan du senka skuldrene, og berre nyta resten av svangerskapet! :rødme: PS: Eg tippa visst feil kjønn, ser eg!
Gjest tyttebær Skrevet 1. mars 2010 #440 Skrevet 1. mars 2010 Så herlig! Eg blir heilt rørt! Kjekt å høyre at alt ser så bra ut! Og så er det jo litt ekstra stas med ein ny UL om 10 veker! Kan vel aldri få sjå den vesle herlege for mange gonger?! Eg er skikkeleg glad på dykkar vegne no!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå