Gå til innhold

dreias nye ventetid

dreia

Anbefalte innlegg

Så deilig å være i gang med treninga igjen! :tommelsmil:

Jeg skal på trening etterpå og gleeeder meg til den gode følelsen i kroppen etterpå. :Nikke:

:klemmer:

Herlig! Gleder meg til dagens svømmetur. :skya:

:klem:

Hei dreia!

Så bra at dere fant hjertelyden. Jeg forstår godt at dere bekymrer dere fort, men det går nok så bra så. Bestevenninna mi har vært gjennom akkurat det samme som dere, og når hun endelig lyktes på 4.forsøket så turde de ikke å gjøre det offisielt før etter ordinær UL. Den lille jenta er utrolig herlig nå :rødme:

Flink du er som er igang med trening igjen. Det gjør veldig godt å bevege litt på seg.

Lykke til videre på boligjakta og bestemmelser. Det er ikke enkelt det der..

Ha ei flott helg :klemmer:

:vinke:

Det er så godt å lesa om slitarar som lykkes til slutt. :strix: Eg såg ein artikkel om ei som fekk ei velskapt jente etter 18 abortar! :dåne: (Eg forstår faktisk ikkje korleis ho klarte å motivera seg for ny prøving så mange gonger, men... :overrasket:) Men så lettelse å lesa at det kan gå bra sjølv for slike. :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt dere fant lyden :klemmer:

Det var virkelig ein lettelse! :kose:

18 uker!

Du verden, som tiden flyr her inne, da! Du har jo snart tatt igjen Sunny... O_o

Stakkars mannen, som ble redd for den lille skatten deres... Er sikkert ikke godt å gå rundt å ikke vite noe som helst, heller. Han har jo de samme redslene som deg, men han kan ikke kjenne etter om han trenger å bli beroliget. Kan levende forestille meg at det ikke er noe særlig å være mann i en sånn situasjon.

Har dere fått time for ordinær ultralyd? Tipper det ligger ei lita jente inni der, jeg. =)

:strix: Det er jammen ikkje lenge sidan Sunny var 18 veker, og nå har ho jo passert 35! :overrasket:

Eg synst veldig synd på mannen som var så bekymra. Ikkje rart, når han ikkje kan føla noko på kroppen om korleis det går der inne. Eg kjenner ikkje så mykje sjølv, men ein viss magefølelse har eg stadig, og det er stort sett beroligande. Eg er litt glad eg ikkje er mannen, gitt. ;)

Ordinær UL er allerede i morgon, faktisk. :lur: *jente notert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær UL er allerede i morgon, faktisk. :lur: *jente notert*

Spennende :strix: Håper dere kan se hvem det er som gjemmer seg i magen i morgen :)

Ikke lett å være mann nei...men mannen din virker veldig søt da :rødme:

Ha en fin søndag vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er familien min (foreldre + lillesøss) informert. Dei fekk kvart sitt kort - ei bestemor til den kommande bestemora, 10 ullteppe til den ull-elskande far min og ei babyvekt til lillesøss, med ein passande tekst frå den lille inni kortet. Det slo godt an, sjølv om pappa ikkje forstod noko før han tolka reaksjonen til mamma. Han meinte hans kort var mykje vanskeligare å forstå enn mamma sitt. :snurt::fnise:

Men eg blei litt overraska over reaksjonane. Det var sjølvsagt berre glede, men eg var sikker på at mor mi kom til å ringa (med far min i bakgrunnen), mens lillesøss nøyde seg med ein SMS. Men det var faktisk omvendt! :overrasket: Og pappa hadde dratt ut på skitur før eg rakk å ringa mamma. :ler: Eg måtte spørja om det var fordi han måtte gå av seg sinnet og irritasjonen, men det var det visst ikkje. Kanskje han berre måtte komma seg ut og trena for å unngå å plutselig bli ein gammal bestefar? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :strix: Håper dere kan se hvem det er som gjemmer seg i magen i morgen :)

Ikke lett å være mann nei...men mannen din virker veldig søt da :rødme:

Ha en fin søndag vennen :kose:

Nå har me faktisk - omsider - bestemt oss for om me vil vita kjønn i morgon også. Bedre seint enn aldri. :fnise: Me skal ikkje spørja om det, men om dei spør oss direkte - og seier seg relativt sikre -, vil me vita. Viss ikkje, får me leva i uvisshet til august. ;)

Eg er mest spent på om alt står bra til. Og på termin. Håpar den ikkje blir flytta mykje.

Mannen min er herlig. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Eg innser at eg har glømt å tippa - best å gjera det i dag, sidan de har bestemt dykk for å vite om dei er sikre! ;)

Eg har heile tida trudd du har ei jente i magen, og sidan magefølelsen min alltid er feil, tippar eg ein :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på UL i morgen.

Kjedelig at ud ikke fikk helt reaksjonen du ønsket, men tror folk ofte blir litt satt ut. Husker selv når jeg fortalte det til mammaen min, så ringte hun meg en halvtime etter jeg hadde reist og satt med tårer i øynene og følte hun hadde reagert så feil og ikke vist hvor glad hun var for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen!

Vi bestemte oss jo for å ikke vite, og jeg trodde det skulle bli en så spennende overraskelse. Men jeg var så sjokkert over at jeg faktisk hadde født et barn at jeg var helt likegyldig til kjønnet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ultralyd! Holder fortsatt på jente ;)

Foreldrene dine var nok overrasket, du skal se de blir overbegeistret etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss jo for å ikke vite, og jeg trodde det skulle bli en så spennende overraskelse. Men jeg var så sjokkert over at jeg faktisk hadde født et barn at jeg var helt likegyldig til kjønnet :ler:

:ler:

Bra det er flere enn meg...

Hos oss ble det så mye styr på slutten, at når lillen endelig var ute, så var de mer opptatt av å fortelle oss at alt var bra, enn å fortelle oss kjønn... Og vi glemte helt å spørre, for vi tenkte virkelig ikke på det.

Tok en stund før vi oppfattet at leger og jordmødre omtalte babyen som "han"...

Vil ikke vite denne gangen heller, for jeg føler meg faktisk like likegyldig. Blir imponert nok over at det kan finne på å komme ut en baby...

Men tilbake til det jeg skulle si...

Lykke til på UL i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morgen!!! :)

jeg får tippe gutt, jeg, da, siden så mange tipper jente! Håper og tror at alt er bra!

Stor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her skjer det ting ja! Gratulerer sååå massemasse Dreia! :blomst::klemmer: Lønner seg ikke å ta KG-pause skjønner jeg, men dette var jo stor stas å lese! :jepp:

Nei og nei, nå ble jeg glaaad! :strix:

Tipper gutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eg innser at eg har glømt å tippa - best å gjera det i dag, sidan de har bestemt dykk for å vite om dei er sikre! ;)

Eg har heile tida trudd du har ei jente i magen, og sidan magefølelsen min alltid er feil, tippar eg ein :babygutt:

Om du aldri har riktig magefølelse, er vel min magefølelse feil også, då? :fnise:

Jeg tipper jente! :)

*notert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i morgen.

Kjedelig at ud ikke fikk helt reaksjonen du ønsket, men tror folk ofte blir litt satt ut. Husker selv når jeg fortalte det til mammaen min, så ringte hun meg en halvtime etter jeg hadde reist og satt med tårer i øynene og følte hun hadde reagert så feil og ikke vist hvor glad hun var for det.

Takk!

Dei var tydelig glade, det var det ikkje tvil om. Eg blei berre litt overraska over at mamma ikkje ringte, men heller tok gratulasjonen på SMS. Lillesøss var også heeeeiiiiilt sikker på at ho kom til å hiva seg over telefonen med ein gong ho hadde lese kortet. :fnise:

Egentlig var det like godt at det kom på SMS, for eg låg og sov, og vakna først då meldingen tikka inn, så eg hadde sikkert vore passe i ørska om ho hadde ringt. ;)

Lykke til på ul i morgen. Jeg tør nesten ikke tippe jeg da, men jeg tror det blir en liten gutt.

Takk! Du har tippa gut tidligare også, så då bør vel magefølelsen din vera ganske grei. ;)

Lykke til med UL i morgon! :strix:

Takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Eg trur nok muligens ein er meir nysgjerrig på kjønnet mens ungen fremdeles er i magen enn med ein gong den er ute. Eg er iallfall veldig nysgjerrig nå. Når ungen er ute, er eg vel endå meir nysgjerrig på kven ungen er. :fnise: Ikkje fordi det har noka betydning, for eg har skikkelig lyst på begge kjønn. :Nikke:

:ler:

Bra det er flere enn meg...

Hos oss ble det så mye styr på slutten, at når lillen endelig var ute, så var de mer opptatt av å fortelle oss at alt var bra, enn å fortelle oss kjønn... Og vi glemte helt å spørre, for vi tenkte virkelig ikke på det.

Tok en stund før vi oppfattet at leger og jordmødre omtalte babyen som "han"...

Vil ikke vite denne gangen heller, for jeg føler meg faktisk like likegyldig. Blir imponert nok over at det kan finne på å komme ut en baby...

Men tilbake til det jeg skulle si...

Lykke til på UL i morgen! :)

:ler: Dei er vel ikkje like vant til foreldre som ikkje veit kjønnet på ungen før fødsel lenger, så dei kjem ikkje på å seia kva det er med ein gong.

Det spelar virkelig inga som helst rolle kva kjønn det er. Men om dei ser det relativt sikkert, hadde det jo vore ein fordel med tanke på bl.a. klær. Me (eller iallfall eg) går nok for mest mulig kjønnsnøytralt, men det kan vera greitt med noko jentete eller gutete. Og ikkje minst - er det nokon grunn til å begynna å strikka kjolar eller ei? ;)

Men samtidig - om me ikkje får vita, vil det absolutt ikkje øydeleggja dagen min. Og eg kan jo likevel strikka kjolar som eg enten sparar til seinare eller finn ei lita frøken å gi dei til. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ultralyd! Holder fortsatt på jente ;)

Foreldrene dine var nok overrasket, du skal se de blir overbegeistret etter hvert :)

Eg trur nok dei var overbegeistra allerede. Mulig mamma sende SMS fordi ho trudde eg hadde det travelt på ein fredagskveld? :vetikke: Men så veldig overraska tvilar eg vel egentlig på at dei var. Eg trur nok dei fleste har venta på det heilt sidan me gifta oss for 2 år sidan. ;)

Lykke til på UL i morgen :hug:

Takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...