Lucky? Skrevet 5. mars 2010 #501 Del Skrevet 5. mars 2010 God helg til deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #502 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Lille dreisen Dreia: Jeg må bare anbefale baby-"avdelingen" til Etsy. Der finner du masse som er unikt og håndlaget og bare nydelig. :happy: Etsy-shops *surfe* Søte, små, Eplefe. Dine barn? Endret 5. mars 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #503 Del Skrevet 5. mars 2010 Har du sett utvalget til Lindex? (Norge har selvfølgelig ikke nettbutikk, men sverige har jo... Og utvalget i butikkene er mye det samme.) www.lindex.se Jeg og mannen hadde skikkelig forskjellig oppfatning av hvilke barneklær som var kule før. Men nå merker jeg at vi oftere og oftere ser på de samme klærne. :rødme: Det hjelper tydeligvis å ha hatt barn sammen i 3 år... Takk for tipset. Eg sjekka berre den norske nettsida, og der låg det skuffande lite bilder. Mykje meir på den svenske sida. Og ein god del fint. Jeg har også funnet masse på Lindex! I norske butikker er det nok mye mer jenteklær enn gutteklær - og enda mindre nøytralt etter min mening Men jeg har da klart å handle en del uansett Det er ikkje mykje kjønnsnøytralt, nei. Mannen vil helst venta lengst mulig med handlinga. Iallfall til over påske. Første forslag var først å begynna handlinga i juni, til nød i mai. :dåne: Og eg som hadde litt lyst til å kjøpa nokre plagg for å "feira" vellukka ultralyd. Men det var visst ikkje nødvendig, for eg hadde jo allerede kjøpt nokre plagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #504 Del Skrevet 5. mars 2010 Så fantastisk at ULen gikk så bra, og gratulerer med at det blir en herlig gutt!!! Det kommer helt sikker til å gå veldig bra, og om noen måneder så sitter du med den lille i armene dine :rødme: Så herlig å sitte og surfe på babyklær :rødme: Takk! Som eg gleder meg til den vesle guten vår kjem. Hei Dreia Hadde ikke fått med meg at det var en dere venter. GRATULERER MED GUTTEN, DETTE KOMMER TIL Å GÅ BRA Takk! God helg til deg vennen Takk, det same. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #505 Del Skrevet 6. mars 2010 Dei siste dagane har eg vore heilt sikker på at det er bevegelsane og sparka til lillepjokken eg kjenner. Dei er ikkje så veldig kraftige ennå, men det kjem vel meir etter kvart. Og det er tydelig at morkaka faktisk ligg på framre veggen - eg kjenner små, tydelige dult på begge sider, rett under navlen og ved trusekanten. Midt på magen synst eg berre eg kjenner litt svake, svake, glidande bevegelsar eller noko. Det er kanskje spark som blir dempa av morkaka? Og i dag tidlig, då mannen og eg låg i senga og prata, kjente eg fleire små spark heilt nede ved trusekanten, og lurte på om eg kanskje kjente det såvidt med handa også. Så mannen la handa langt nede på magen, og me låg der ei lita stund og venta. Og plutselig sparka lillepjokken rett i handa på pappaen sin. :rødme: Det var visst veldig, veldig svakt, og mannen var ikkje sikker på om det faktisk var eit spark han kjente, men eg kjente iallfall tydelig at lillegutt sparka akkurat då. Sååå herlig. Men det blei med det eine sparket - då var gutungen gått lei av å gjera foreldra fornøyde. Gleder meg veldig til både mannen og eg kjenner spark oftare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mars 2010 #506 Del Skrevet 6. mars 2010 Så fantastisk med små spark som mannen og kan kjenne :rødme: Så glad på deres vegner dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 6. mars 2010 #507 Del Skrevet 6. mars 2010 Så koselig at mannen fikk kjenne et svakt spark da :rødme: Kan tenke han ble stolt da! Her er ikke lillegutt så flink til å være snill med pappaen sin så det er ikke så mange spark kjære har fått kjenne Og nå er det ikke så mye spark lenger, mer bevegelse! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 6. mars 2010 #508 Del Skrevet 6. mars 2010 Så kjekt det må være å kjenne liv! Er vel ikke lenge til dere kjenner der oftere også. Gleder meg til deg er min tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mars 2010 #509 Del Skrevet 6. mars 2010 Så fantastisk med spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mars 2010 #510 Del Skrevet 7. mars 2010 Så mannen la handa langt nede på magen, og me låg der ei lita stund og venta. Og plutselig sparka lillepjokken rett i handa på pappaen sin. :rødme: Så herlig at mannen også har kjent spark da Blir nok mer virkelig for han også når han kjenner den lille Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #511 Del Skrevet 7. mars 2010 Så fantastisk med små spark som mannen og kan kjenne :rødme: Så glad på deres vegner dreia Det er heilt herlig. Egentlig ein veldig rar følelse - det kitlar så eg må fnisa litt enkelte gonger -, men så herlig å tenka på at det er sonen vår som helsar på. Så koselig at mannen fikk kjenne et svakt spark da :rødme: Kan tenke han ble stolt da! Her er ikke lillegutt så flink til å være snill med pappaen sin så det er ikke så mange spark kjære har fått kjenne Og nå er det ikke så mye spark lenger, mer bevegelse! Ha en fin lørdag! Eg trur ikkje han heilt klarte å ta innover seg at det faktisk var helsing frå den lille pjokken i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #512 Del Skrevet 7. mars 2010 Så kjekt det må være å kjenne liv! Er vel ikke lenge til dere kjenner der oftere også. Gleder meg til deg er min tur. Det er utrulig godt. Og samtidig litt rart. Men veldig herlig at eg kan kjenna livstegn frå den lille. Gled deg! Så fantastisk med spark :rødme: Så herlig at mannen også har kjent spark da Blir nok mer virkelig for han også når han kjenner den lille Ha en fin søndag Eg trur ikkje han heilt klarte å forstå kva det faktisk var. Det var veldig svakt og sikkert ganske surrealistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 7. mars 2010 I går fekk eg mannen med på å kjøpa nokre små, små babyklær for å feira den vellukka ultralyden på mandag. Me enda opp med ein body, to smekker og eit sett - bukse og jakke/genser - frå KappAhl i str. 56 (sååååå smått :rødme:), ein ullbody i str. 62/68 og to ullstrømpebukser i str. 60/70 - ei i Prinseull og ei i Prinsesseull. Mannen meiner at lillegutt aaaaaaldri må få vita at han har brukt strømpebukse i Prinsesseull. Ein kan visst "bli homo av mindre". Men eg synst strømpebuksa var fin, og om fasongen er lik i Prinse- og Prinsesseull, må då ei brun strømpebukse passa like godt for ein gut som for ei jente? Her er forresten klæra frå KappAhl: Body Sett Eg fall heilt for dei då eg surfa på babyklær her om dagen. Og når eg har fått overbevist mannen om at det ikkje er fullstendig ufornuftig å kjøpa litt klær til, har eg lyst på denne frå Lindex. Så kuuuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #514 Del Skrevet 7. mars 2010 I dag er det trening (svømming) igjen. Eg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. mars 2010 #515 Del Skrevet 7. mars 2010 Den body'n har vi i grått til vesla og det settet fikk vi i barselsgave. Har byttet det settet for det var i en litt liten størrelse - og vi ville ha noe i en større størrelse. Men de er utrolig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #516 Del Skrevet 7. mars 2010 Den body'n har vi i grått til vesla og det settet fikk vi i barselsgave. Har byttet det settet for det var i en litt liten størrelse - og vi ville ha noe i en større størrelse. Men de er utrolig fine. Det var så utrulig søtt. Men er virkelig nyfødde så små? Buksa og jakka såg jo meir ut til å passa på ei lita dokke. :dåne: Eg trur ikkje eg er klar over kor liten lillegut kjem til å vera. Og om han slektar på meg, kjem han sikkert til å bruka str. 50 ei stund - eg var ikkje akkurat nokon tungvektar då eg blei fødd, og har heller ikkje vore det sidan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. mars 2010 #517 Del Skrevet 7. mars 2010 Så nusselige klær :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #518 Del Skrevet 7. mars 2010 Så nusselige klær :rødme: Som eg gleder meg til å kle opp lille pjokken i dei. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mars 2010 #519 Del Skrevet 7. mars 2010 Så søte babyklær :rødme: Tenk at de faktisk er så små ja, og ofte enda mindre enn det også De klærne kommer nok til å være litt store en liten stund... Husker når min første venninne ventet barn, så kjøpte hun en liten dress til babyen og vi var sikre på at den var altfor liten til babyen, den virket jo sååå liten...men når babyen kom så druknet den nesten i den Flink du har vært som har trent i dag da Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. mars 2010 #520 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, de er virkelig så små Lillemor var jo relativt stor, men jeg turte jo nesten ikke ta i henne første dagene. Mannen måtte løfte henne opp til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå