dreia Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 3. mars 2010 Mannen er så herlig når han snakkar og skriv (SMS) om verdens søtaste, lille pjokk. Eg trur han gleder seg så veldig til å få ein son (sjølv om han ikkje tør håpa på så altfor mykje ennå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #482 Del Skrevet 3. mars 2010 Forresten - 19 veker Det er fordeler med å bli flytta litt fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. mars 2010 #483 Del Skrevet 3. mars 2010 Men sannsynligheten for at dette skal gå bra, er jo veldig stor, så eg prøver å tenka minst mulig på alle what if's. Klart det går bra denne gangen Skal mye til for at noe skal skje nå som du har kommet så langt, og du har hatt din dose med ufalks Mannen er så herlig når han snakkar og skriv (SMS) om verdens søtaste, lille pjokk. Eg trur han gleder seg så veldig til å få ein son (sjølv om han ikkje tør håpa på så altfor mykje ennå). Herlig :rødme: Gratulerer så mye med 19 uker! Tenk at du snart er halveis Ha en fin kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #484 Del Skrevet 3. mars 2010 Klart det går bra denne gangen Skal mye til for at noe skal skje nå som du har kommet så langt, og du har hatt din dose med ufalks Herlig :rødme: Gratulerer så mye med 19 uker! Tenk at du snart er halveis Ha en fin kveld vennen Eg har tatt min del av statistikken, synst eg. Snart halvvegs!? :dåne: Det går faktisk stort sett ganske fort, dette. Det betyr kanskje at det ikkje er såååå lenge til han endelig er her?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. mars 2010 #485 Del Skrevet 3. mars 2010 Hadde lest her, men vist ikke kommentert Men nå da - GRATULERER MED EN SØNN! Kan jeg ha rett på en slik tipping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 3. mars 2010 Hadde lest her, men vist ikke kommentert Men nå da - GRATULERER MED EN SØNN! Kan jeg ha rett på en slik tipping? Takk! Ja, nokre gonger må du jo treffa. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 3. mars 2010 #487 Del Skrevet 3. mars 2010 19 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #488 Del Skrevet 3. mars 2010 19 uker! *** Trøtt etter ein lang dag. Eg burde vel strengt tatt ha komme meg i seng snart, sidan eg sov så dårlig i natt, men så er det jo den sedvanlige "skal bare"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. mars 2010 #489 Del Skrevet 3. mars 2010 Natta og sov godt dreia Håper dagen i morgen ikke blir for slitsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #490 Del Skrevet 3. mars 2010 Natta og sov godt dreia Håper dagen i morgen ikke blir for slitsom Takk, det same. MÅ komma meg i dusj og i seng snart. Det er berre så koselig å surfa på babyklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 3. mars 2010 #491 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvor finner du fine babyklær da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #492 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvor finner du fine babyklær da? Eg har jo ikkje sett noko særlig på babyklær ennå, så nå tok eg for meg dei større kjedebutikkane. (Enkelte butikkar var egentlig skuffande dårlig på web. ) Til nå trur eg KappAhl hadde mest fristande. Ein del grønt med små, søte mønster. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. mars 2010 #493 Del Skrevet 4. mars 2010 Så søt du er. Gleder meg sånn til det er din tur. Det var heilt utrulig! Og så lille pjokken, då. :rødme: Lille dreisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 4. mars 2010 #494 Del Skrevet 4. mars 2010 Dreia: Jeg må bare anbefale baby-"avdelingen" til Etsy. Der finner du masse som er unikt og håndlaget og bare nydelig. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. mars 2010 #495 Del Skrevet 4. mars 2010 Har du sett utvalget til Lindex? (Norge har selvfølgelig ikke nettbutikk, men sverige har jo... Og utvalget i butikkene er mye det samme.) www.lindex.se Jeg og mannen hadde skikkelig forskjellig oppfatning av hvilke barneklær som var kule før. Men nå merker jeg at vi oftere og oftere ser på de samme klærne. :rødme: Det hjelper tydeligvis å ha hatt barn sammen i 3 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 4. mars 2010 #496 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har også funnet masse på Lindex! I norske butikker er det nok mye mer jenteklær enn gutteklær - og enda mindre nøytralt etter min mening Men jeg har da klart å handle en del uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. mars 2010 #497 Del Skrevet 4. mars 2010 Så fantastisk at ULen gikk så bra, og gratulerer med at det blir en herlig gutt!!! Det kommer helt sikker til å gå veldig bra, og om noen måneder så sitter du med den lille i armene dine :rødme: Så herlig å sitte og surfe på babyklær :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 4. mars 2010 #498 Del Skrevet 4. mars 2010 Dreia: Jeg må bare anbefale baby-"avdelingen" til Etsy. Der finner du masse som er unikt og håndlaget og bare nydelig. :happy: Etsy-shops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 4. mars 2010 #499 Del Skrevet 4. mars 2010 Gjett hvem som har bestilt monogram-håndklær til verdens herligste gutter (link til bilde). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 5. mars 2010 #500 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei Dreia Hadde ikke fått med meg at det var en dere venter. GRATULERER MED GUTTEN, DETTE KOMMER TIL Å GÅ BRA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå