dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #461 Del Skrevet 1. mars 2010 Hurra for liten guttebaby!! Slenger meg på og er helt enig med Susan om at det er veldig fint å være guttemamma Eg gleder meg sånn til å bli gutemamma. :rødme: Så kjekt å lese at alt gikk bra på UL i dag. Og gratulerer med en guttebaby på vei! Du gir håp og inspirasjon, Dreia! Stå på! (Takk for hilsen i boken min, den var med til å gjøre dagen min mye bedre!) Takk! Håpar virkelig du kjem etter nå. 3 abortar er absolutt nok. Men du veit sikkert at du har mange veker med bekymring framfor deg. Den første tida er ikkje særlig artig. Godt at det eg skreiv kunne hjelpa deg. Den tida du er inne i nå, er psykisk tøff og slitsom. Eg føler veldig med deg. Men ein får klamra seg fast i det vesle håpet og velja å tru på legane som seier at det går bra for dei fleste. Håpar me begge får bevisa det for andre som slit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. mars 2010 #462 Del Skrevet 1. mars 2010 Så fantastisk! :strix: Gratulerer så masse med en liten gutt i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 1. mars 2010 Så fantastisk! :strix: Gratulerer så masse med en liten gutt i magen! Takk! Det er heilt utrulig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 1. mars 2010 #464 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg vil forøvrig si at 31. juli er en flott dato! Både Eplefe OG Harry Potter. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg vil forøvrig si at 31. juli er en flott dato! Både Eplefe OG Harry Potter. :D Og faktisk bryllupsdatoen til foreldra mine. Men det er vel neppe usannsynlig at eg går over den datoen. Så eg reknar vel med det blir augustbaby på meg likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 1. mars 2010 Nå har eg ordna meg ny ticker. Så har eg (meir) kontroll på kor longt eg har komme. Ikkje lenge til eg skiftar veke igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 1. mars 2010 #467 Del Skrevet 1. mars 2010 Åh, så deilig å tippe feil! Det er alltid sånn synes jeg, når man får vite kjønnet så er det åpenbart at det var sånn det skulle være hele tiden Gratulerer så mye som vordende guttemamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. mars 2010 #468 Del Skrevet 1. mars 2010 ÅÅÅÅÅ, EN GUTT!!! Han har garantert skifta kjønn på vei til UL, fordi det var jente når jeg tippet! *Snøft* =P Så herlig, da! Lille sønnen din... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 2. mars 2010 #469 Del Skrevet 2. mars 2010 Så deilig med overstått og velykket UL. Og: Gratulerer med en liten gutt i magen! Ja, jeg anbefaler helt klart den sorten, her er det bare å glede seg altså! Herlig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 2. mars 2010 Åh, så deilig å tippe feil! Det er alltid sånn synes jeg, når man får vite kjønnet så er det åpenbart at det var sånn det skulle være hele tiden Gratulerer så mye som vordende guttemamma! Takk! Veldig koselig å tippa feil akkurat denne gongen. Det synst eg også. Det er liksom akkurat som det skal vera, dette. Håpar så inderlig det går bra nå, for viss ikkje, blir det ein lang veg å detta. ÅÅÅÅÅ, EN GUTT!!! Han har garantert skifta kjønn på vei til UL, fordi det var jente når jeg tippet! *Snøft* =P Så herlig, da! Lille sønnen din... ^^ Det er sjeldan eg er så glad for å tippa feil som akkurat på dette. Men veldig greitt at eg slapp å vera heile aleine om å tippa feil. Ååå, ein liten son. :rødme: Så deilig med overstått og velykket UL. Og: Gratulerer med en liten gutt i magen! Ja, jeg anbefaler helt klart den sorten, her er det bare å glede seg altså! Herlig! :rødme: Takk! Eg gledar meg så veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #471 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå er svigerfamilien også informert, og dei synst det var veldig stas. Eg håpar så inderlig at dette går vegen nå, for nå er vegen ned i avgrunnen blitt veldig lang. I går var ein veldig god dag, og eg har begynt å gleda meg til å møta sonen min. Men å, så livredd eg er for at det ikkje blir likevel. Mannen er fremdeles ikkje sikker på at dette går vegen. Sjølv om han synst det var veldig stort på UL-en i går og han gledar seg veldig til å møta guten sin, sa han at han tar eit lite forbehold, for han stolar fremdeles ikkje heilt på at me faktisk får ein liten ein i sommar. Og eg forstår han så godt. Han var tydelig litt småbekymra, særlig sidan eg nesten tok heilt av i ekstase i går. Men sannsynligheten for at dette skal gå bra, er jo veldig stor, så eg prøver å tenka minst mulig på alle what if's. Eg vil så inderlig gjerne ha denne vesle, nydelige guten vår - akkurat denne fantastiske, vesle personen. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2010 #472 Del Skrevet 2. mars 2010 Skjønner både deg og mannen veldig godt, men dette her skal gå den rette veien og i juli/august får dere treffe en alldeles herlig liten gutt som bare er deres. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #473 Del Skrevet 2. mars 2010 Skjønner både deg og mannen veldig godt, men dette her skal gå den rette veien og i juli/august får dere treffe en alldeles herlig liten gutt som bare er deres. :rødme: Eg går og storgliser i dag også, eg, kvar gong eg tenker på den lille sjarmøren vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2010 #474 Del Skrevet 2. mars 2010 Eg går og storgliser i dag også, eg, kvar gong eg tenker på den lille sjarmøren vår. Det er så herlig å lese her inne nå. Du må kose deg masse i tiden fremover, plutselig så sitter du der med en liten sjarmør i armene og ingen mage lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 2. mars 2010 #475 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er så herlig å lese her inne nå. Du må kose deg masse i tiden fremover, plutselig så sitter du der med en liten sjarmør i armene og ingen mage lenger. Og plutselig er sjarmøren blitt 7 måneder gammel, og du lurer på hvor i all verden tida blir av :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. mars 2010 #476 Del Skrevet 2. mars 2010 Hipp hurra for guttebaby! Og jeg tippet for en gangs skyld rett :dåne: Jeg kan ikke tro annet enn at der går veien for dere nå og at dere har en liten skatt i armene deres i juli/august. P.s. anbefaler på det varmeste gutter, de er helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. mars 2010 #477 Del Skrevet 2. mars 2010 Blir så glad av å lese her, og går med et stort glis jeg også når jeg tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. mars 2010 #478 Del Skrevet 3. mars 2010 :strix: For UL opplevelsen deres Og for en i magen :strix: Fantastisk !!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #479 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er så herlig å lese her inne nå. Du må kose deg masse i tiden fremover, plutselig så sitter du der med en liten sjarmør i armene og ingen mage lenger. :rødme: Og plutselig er sjarmøren blitt 7 måneder gammel, og du lurer på hvor i all verden tida blir av :dåne: Hipp hurra for guttebaby! Og jeg tippet for en gangs skyld rett :dåne: Jeg kan ikke tro annet enn at der går veien for dere nå og at dere har en liten skatt i armene deres i juli/august. P.s. anbefaler på det varmeste gutter, de er helt topp Eg gleder meg veldig til den lille guten kjem. Det er liksom så altfor perfekt med ein liten sommarpjokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 3. mars 2010 Blir så glad av å lese her, og går med et stort glis jeg også når jeg tenker på dere Så søt du er. Gleder meg sånn til det er din tur. :strix: For UL opplevelsen deres Og for en i magen :strix: Fantastisk !!!! :rødme: Det var heilt utrulig! Og så lille pjokken, då. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå