Lucky? Skrevet 24. februar 2010 #381 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja, eg er nok litt (les: veeeeeeldig) kresen. Godt det er fler Stoler heller ikke på ikea hvitevarer Her går det bare i miele her også Spennende med hustitting da! Håper dere finner noe dere liker snart, tungvindt å bo et sted med mange trapper når man har babyer vil jeg tro... Halveis i tickere, så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. februar 2010 #382 Del Skrevet 24. februar 2010 Har hørt masse positivt om Ikea varene ja. Så håper ikke det er det som avgjør hvilket hus dere velger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. februar 2010 #383 Del Skrevet 24. februar 2010 Hæ? Les du ikkje alt? Du er tilgitt. Eg er litt usikker på om eg kjenner liv eller ikkje. Noko kjenner eg, men er det babyen, tru? Beklager assa.. Det ble for masse for en stresset husmor. Det høres betydelig ut som vesle dreia som gir livstegn fra seg ja. :rødme: Og nå er det bare å vente på at sparkene blir kraftigere og at du/dere klarer å se magen din gjøre små "bump" på utsiden. Jeg synes forresten ikke du er særdeles kresen når det gjelder IKEA vs. Mielemaskin. Den der hadde jeg dvelet lenge ved selv... Og hadde sikkert endt opp med å skaffe boligen, og deretter røske ut mannskjiten til fordel for Miele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. februar 2010 #384 Del Skrevet 24. februar 2010 Oppdaterer meg litt Også ville jeg bare si at det er lov til å være kresen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #385 Del Skrevet 24. februar 2010 Er så herlig å følge meg her, blir så glad for din skyld Snart halvveis! Det går jo så fort! Lykke til med husjakt Takk! Jammen ikkje lenge til halvvegs, nei. Det går faktisk ganske fort, dette! Iallfall når me ikkje har boligen på stell. :dåne: Ååå! Babyspark! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 24. februar 2010 Godt det er fler Stoler heller ikke på ikea hvitevarer Her går det bare i miele her også Spennende med hustitting da! Håper dere finner noe dere liker snart, tungvindt å bo et sted med mange trapper når man har babyer vil jeg tro... Halveis i tickere, så søt Me har gått over til Miele både på vaske- og oppvaskmaskin. Og eg har virkelig fått sansen for den store oppvaskmaskina - og bestikkskuffa. Det ville blitt kjipt å måtta kutta det ut. Særlig sidan maskina nesten er flunkande ny. Eg er generelt lei huskikking, eg. Me har vore delvis på jakt etter noko større i minst to år allerede, men det er jammen ikkje mykje som lever opp til krava våre. Når eg er nazi på innhold og pris, og mannen på beliggenhet, er det jammen ikkje så lett å finna noko aktuelt. Men samtidig begynner det å hasta om me skal sleppa å bu her me bur nå. Det går sikkert greitt om det er nødvendig, men praktisk kan eg ikkje tenka meg at det er. Kjempesøt Har hørt masse positivt om Ikea varene ja. Så håper ikke det er det som avgjør hvilket hus dere velger Det burde iallfall ikkje vera det. Mannen synst berre eg er håplaus når eg brukar IKEA-maskina som argument mot huset. Men han synst vel generelt eg er håplaus når det gjeld husjakta vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #387 Del Skrevet 24. februar 2010 Beklager assa.. Det ble for masse for en stresset husmor. Det høres betydelig ut som vesle dreia som gir livstegn fra seg ja. :rødme: Og nå er det bare å vente på at sparkene blir kraftigere og at du/dere klarer å se magen din gjøre små "bump" på utsiden. Jeg synes forresten ikke du er særdeles kresen når det gjelder IKEA vs. Mielemaskin. Den der hadde jeg dvelet lenge ved selv... Og hadde sikkert endt opp med å skaffe boligen, og deretter røske ut mannskjiten til fordel for Miele. Kan tru eg gledar meg til magen sprett og mannen også kan kjenna. :rødme: Det fristar å røska ut IKEA-en (og kanskje få til å selga billig ) og setja inn ei Miele-maskin i staden. Men kjipt når det er heilt nytt kjøkken. Mannen masar om at eg må bestemma meg snart. Han har nok litt lyst på det. Eg vinglar. Eg har egentlig lyst på noko anna, men det finst jo ikkje noko anna for salg (i vår prisklasse). Oppdaterer meg litt Også ville jeg bare si at det er lov til å være kresen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. februar 2010 #388 Del Skrevet 24. februar 2010 Du kan ikke røske ut hele maskina og innbyggingsgreiene den står i da, og sette inn den maskina dere har der istedenfor? Man MÅ jo ikke ha innbygget i nytt kjøkken. (Og det er jo bare et slags skap? ) Så kan dere selge den andre på nett? Kanskje med skapet og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #389 Del Skrevet 26. februar 2010 Du kan ikke røske ut hele maskina og innbyggingsgreiene den står i da, og sette inn den maskina dere har der istedenfor? Man MÅ jo ikke ha innbygget i nytt kjøkken. (Og det er jo bare et slags skap? ) Så kan dere selge den andre på nett? Kanskje med skapet og? Det kan henda det er mulig. Mannen er veldig lysten på boligen, men eg er fremdeles skeptisk. Mest pga. endringar som må gjerast på eitt av bada for at eg skal bli fornøyd. Håpar vel egentlig det blir lagt ut noko skikkelig bra snart, så me ikkje treng å vurdera meir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) I natt blei det fram med doppleren igjen. Eg klarte tydeligvis å skremma mannen meir enn ønskt i går. På morgonen syntest eg magen såg så liten ut - sikkert samanlikna med kvelden før. Og på kvelden sa eg at eg ikkje trudde eg hadde kjent like mykje i magen dei siste par dagane. Så eg var litt lettare bekymra for at ting ikkje sto bra til. Eg føyde sjølvsagt til at det ikkje er meininga at eg skal kjenna liv kvar dag så tidlig - og ikkje nødvendigvis kjenna noko i det heile tatt -, og i tillegg har eg heller ikkje kjent så mykje etter pga. at det har vore meir travelt på jobb og eg har ikkje sett meg ned for å kjenna på ettermiddagane heller. I tillegg så er eg nok meir bekymra akkurat i desse dagar, nå rett før nyheten blir sleppt til næraste familien min, i tillegg til at ordinær UL nærmar seg. Det blir liksom meir virkelig då - og fleire å skuffa om det skulle gå dårlig. Og i natt hadde visst mannen sove veldig dårlig, for han hadde lege og vore så bekymra, stakkar. Då var det veldig godt å ha doppleren tilgjengelig. Men kan tru det var nervepirrande då me leita og leita og ikkje fann nokon lyd, anna enn muligens navlestrengen. Mannen såg skikkelig redd ut, men eg tok det heldigvis litt meir med ro. Og FOR EIN LETTELSE då me endelig høyrte det vesle toget tju-tju-tju'a. Verdens herligaste lyd. Den lille var i live. :rødme: Men nå lurer eg litt på kor mykje av bekymringane mine eg skal dela med mannen, om han blir så fort redd. Det er sjølvsagt enklare for meg - eg er småbekymra og nevner det, men kjenner likevel meir på kroppen korleis ting følest. Stakkar mannen kjenner jo ingenting, og må berre høyra på det eg seier. Og når eg gløymer å nevna ting som gjer at eg ikkje bekymrer meg så veldig likevel, men meir det som uroar meg, blir det klart vanskelig for han. Samtidig er me jo enige om at eg ikkje skal halda bekymringane for meg sjølv heller. Eg håpar virkelig dette blir noko av. Den lettelsen eg såg hos mannen då me fann hjertelyden, var ubeskrivelig. Han har så inderlig lyst på denne ungen, det er iallfall tydelig. Han måtte innrømma at han hadde begynt å gleda seg og sjå for seg korleis livet med ein liten ein kan bli, og han berre gleda seg, sa han. Beste mannen min som kjem til å bli så utrulig god far. Endret 26. februar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Og i forgårs gjorde eg meg til medlem, og ikkje lenger støttemedlem, på treningssenteret! Eg hadde ikkje sett mine bein der sidan november, så nå var det sannelig på tide! :dåne: Det blei ei lita treningsøkt i bassenget. Herlig! Eg svømte 750 meter - og ganske raskt på slutten, slik at både pust og puls kom opp på iallfall litt nivå - og har planar om å berre auka det etter kvart som eg kjem litt meir i form igjen. Veldig godt endelig å få rørt litt på seg igjen, anna enn turar på hålka i tilnærma normalt gangtempo. Endret 26. februar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. februar 2010 #392 Del Skrevet 26. februar 2010 Så flink du er som har kommet igang med treningen. Gleder meg til jeg kan gjøre det samme, men det må vente til vesla ikke er så avhengig av meg lenger og formen er blitt noe bedre gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #393 Del Skrevet 26. februar 2010 Så flink du er som har kommet igang med treningen. Gleder meg til jeg kan gjøre det samme, men det må vente til vesla ikke er så avhengig av meg lenger og formen er blitt noe bedre gitt. Eg ser ikkje for meg å vera stort anna enn støttemedlem når eg har ein nyfødd heller, gitt. Trening gir ein veldig god følelse, så gled deg til du kan komma i gong igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. februar 2010 #394 Del Skrevet 26. februar 2010 Eg ser ikkje for meg å vera stort anna enn støttemedlem når eg har ein nyfødd heller, gitt. Trening gir ein veldig god følelse, så gled deg til du kan komma i gong igjen. Jeg gleder meg til det blir bedre vær og føreforhold ute også så vi kan begynne med trilleturer. Er liksom ikke ideelt for det her nå. Nå er det bæresjal som gjelder når jeg skal små turer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. februar 2010 #395 Del Skrevet 26. februar 2010 Gratulerer som medlem Sikkert godt å komme i gang igjen, hålken er ikke en god plass å trene Så godt dere fant hjertelyden. God fredag i stuen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. februar 2010 #396 Del Skrevet 26. februar 2010 Så deilig å være i gang med treninga igjen! Jeg skal på trening etterpå og gleeeder meg til den gode følelsen i kroppen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. februar 2010 #397 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei dreia! Så bra at dere fant hjertelyden. Jeg forstår godt at dere bekymrer dere fort, men det går nok så bra så. Bestevenninna mi har vært gjennom akkurat det samme som dere, og når hun endelig lyktes på 4.forsøket så turde de ikke å gjøre det offisielt før etter ordinær UL. Den lille jenta er utrolig herlig nå :rødme: Flink du er som er igang med trening igjen. Det gjør veldig godt å bevege litt på seg. Lykke til videre på boligjakta og bestemmelser. Det er ikke enkelt det der.. Ha ei flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. februar 2010 #398 Del Skrevet 27. februar 2010 Godt dere fant lyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 27. februar 2010 #399 Del Skrevet 27. februar 2010 18 uker! Du verden, som tiden flyr her inne, da! Du har jo snart tatt igjen Sunny... O_o Stakkars mannen, som ble redd for den lille skatten deres... Er sikkert ikke godt å gå rundt å ikke vite noe som helst, heller. Han har jo de samme redslene som deg, men han kan ikke kjenne etter om han trenger å bli beroliget. Kan levende forestille meg at det ikke er noe særlig å være mann i en sånn situasjon. Har dere fått time for ordinær ultralyd? Tipper det ligger ei lita jente inni der, jeg. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #400 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg gleder meg til det blir bedre vær og føreforhold ute også så vi kan begynne med trilleturer. Er liksom ikke ideelt for det her nå. Nå er det bæresjal som gjelder når jeg skal små turer ut. Eg er veldig klar for bedre vêr og føreforhold, eg også. I dag er det eit fantastisk vêr - sol som faktisk varmar litt i ansiktet. Skikkelig påskestemning. Kanskje det er lov å håpa at våren ikkje er veldig langt unna? Gratulerer som medlem Sikkert godt å komme i gang igjen, hålken er ikke en god plass å trene Så godt dere fant hjertelyden. God fredag i stuen Herlig! I dag blir det ny tur i bassenget. Så deilig å høyra hjertelyden, og ikkje minst sjå mannen som senka skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå