Gjest Vin Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Kan jeg ta med meg denne vinn til å drikke på fest, eller er det bare en sånn som en bruker som velkommstdrikke? Vinen er: Astini Muscat http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferList
charlott Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Hvis du liker slik vin, kan du selvsagt ta den med.
Glynis Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 6 % = bortkastet. Søt, musserende, billig vin med lav prosent ville jeg aldri tatt med på fest.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 er ikke akkurat noe høyere prosent i øl da...trenger noe søtt og godt noe...hva med fruktvin med 8% da, bedre? andre forslag? ønsker ikke å bli drita heller, det er usjarmerende det!
Glynis Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Man drikker mer øl enn vin, det er forskjellen. Gjør som du vil, jeg sier bare at jeg aldri har møtt noen med 6%s musserende vin på fest. Hvis du liker søtt og lav alkoholprosent, hva slags grunner finnes det egentlig til å ikke ha den med?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå