Gå til innhold

Slutt å se ned på!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

For å være helt ærlig, så syns jeg faktisk at dette forumet er er fin blanding av kverulanter, saklige duellanter, sukkersøte "venninner", akademikere, følere, naive, kreative, og enkelte hurper :sjarmor:

Nok til at dette blir et givende forum, som gir litt av alt!

Alle tilhører en eller fler av kategoriene, jeg tror også det kommer litt an på dagsformen...!?

Det er vel ikke vits i å "se ned" på de som er annerledes enn deg?

Er det noen som ikke er like velartikulerte, eller lar følelsene ta litt overhånd, og ikke alltid klarer å diskutere sak, betyr ikke at de er et dårligere menneske enn en selv!

Liker man ikke sminketråder? Hold dere unna!

Liker man ikke "ønsker å treffe"-tråder? Hold dere unna!

Liker man ikke å krangle? Ja...hold dere unna!

Vi er alle forskjellige individer, med forskjellige måter å utrykke seg på.

Vi har også forskjellige interesser, og ulike grunner til å bruke dette forumet, så la oss fortsette med det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he... Jeg er jo helt ny her, og har ikke fått så god tid til å lese så altfo mye enda. Men det virker som om forumet her sliter med det samme som overalt ellers.

:roll:

Men er det ikke litt merkelig? Enten er forumene så sukkersøte fulle av suss og klemmelemmer (litt for Teletubbie, spør du meg) eller så går det så busta fyker.

Nå er ikke jeg en av de som diskuterer eller krangler så mye heller. Er nok en litt kjedelig forumbruker, men må innrømme at jeg ofte har sitti med litt hakeslepp. Tonen kan tidvis bli litt for hard for meg. Med direkte personforfølgelse og drittpreik.

Men det er vel ønskelig med litt fart i svingene for at det ikke skal bli for kjedelig, men ikke så mye at noen blir presset utenfor.

Kanskje ikke så rart det er krig i verden, eller?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen mellom en kvinne og en måke?

Den ene roter i alt, skråler, gir en aldri fred, bråker med alt og alle!

Den andre er en fugl.....

*traff meg litt den der, gitt*

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker man ikke sminketråder? Hold dere unna!

Liker man ikke "ønsker å treffe"-tråder? Hold dere unna!

Liker man ikke å krangle? Ja...hold dere unna!

Hear - hear!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så syns jeg faktisk at dette forumet er er fin blanding av kverulanter, saklige duellanter, sukkersøte "venninner", akademikere, følere, naive, kreative, og enkelte hurper :sjarmor:  

Vel, jeg må bare bryte sammen å tilstå at jeg ligger under disse kategoriene. :o :o shot me :o :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Nja. Synes ikke førsteinnlegget var så vanskelig å forstå jeg.

Godt sagt, Alive.

:kgsmil:

Må bare få sagt at jeg helst ikke kaller folk hurper her - især folk jeg ikke kjenner eller vet noe om. Vanskelig å se alle ens kvaliteter og egenskaper via internett.

Diva, (innehar nok en del av de egenskapene og skammer meg ikke for det)

:klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke vits i å "se ned" på de som er annerledes enn deg?

Kommer jo litt an på hvordan du mener dette foregår ??

Man skal jo kunne stille kritiske spørsmål og være uenige med noen uten at man ser ned på noen feks.

Den personen som forøvrig har vært mest kritisk til de fleste og rakket ned på de fleste er jo den som har fått flest støtteerklæringer - så noen må jo bestemme seg hva de fattisk ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som jeg skrev, så er vi på dette forumet med forskjellige intensjoner!

Noen bruker dette for å finne venner, andre for å finne reale saklige diskusjoner, og noen igjen rett og slett for å få tips når det gjelder klær, sminke, slanking etc...

Har sett en tendens til enkelte som "ser ned" på de som ikke klarer å følge med diskusjonen på et saklig nivå, eller de som er her for å finne en hyggelig tone med andre igjen. Også hvis noen er her av enkle jente-interesser...

En jeg kjenner sa en gang: Folk er ikke teite, de er bare annerledes...

Godt sagt egentlig.

Selv om jeg sitter med en mening om hvordan ting bør være, betyr ikke det at jeg alltid har rett, og at andre oppfatninger er feil.

Prøver å ha dette i bakhodet for å holde meg unna den høye hest :wink:

At jeg skrev hurpe, var bare en generell betegnelse, og et forsøk på å være morsom. Var ikke meningen å treffe noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner sa en gang: Folk er ikke teite, de er bare annerledes...

Hmmm, vi er flere som skulle tenkt sånn.

Alltid godt med en oppvekker

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...