Gjest Nymfa Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har vært sammen med en fyr i 2 år. Han er frisk og fin og penisen er erigert, men han vil ikke ha sex... Vi har sex en gang i uka og det er som regel jeg som tar initiativ. Jeg vil gjerne hver dag eller oftere, men da må jeg ta saken i egne hender. Han hadde lyst oftere før, men nå virker det dødt. Han pleier å nyte det veldig hver gang vi faktisk har sex og jeg gjør mitt for at han skal kose seg. Hvis jeg spør hvorfor han ikke har lyst så svarer han at sex ikke er en jobb og at jeg henger meg for mye opp i det. Jeg er utsultet på sex og er drittlei. Er gravid og hormonene koker. Kan jeg gjøre noe for å vekke lysten hans? Trodde menn ville ha sex hele tida.... Jeg skulle ønske han ville det.
Gjest MikeWaters Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Har vært sammen med en fyr i 2 år. Han er frisk og fin og penisen er erigert, men han vil ikke ha sex... Vi har sex en gang i uka og det er som regel jeg som tar initiativ. Jeg vil gjerne hver dag eller oftere, men da må jeg ta saken i egne hender. Han hadde lyst oftere før, men nå virker det dødt. Han pleier å nyte det veldig hver gang vi faktisk har sex og jeg gjør mitt for at han skal kose seg. Hvis jeg spør hvorfor han ikke har lyst så svarer han at sex ikke er en jobb og at jeg henger meg for mye opp i det. Jeg er utsultet på sex og er drittlei. Er gravid og hormonene koker. Kan jeg gjøre noe for å vekke lysten hans? Trodde menn ville ha sex hele tida.... Jeg skulle ønske han ville det. Hadde ikke alt vært flott hvis alle var like? Dette er desverre en av livets brutale realiteter. Vi er forskjellige individer med forskjellige behov, ingen matcher hverandre seksuellt gjennom et helt liv, det går opp og ned, så det er viktig å dyrke de positive sidene og sørge etter beste evne at de triumferer over de negative.
Ethereal Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Hardt og brutalt: kanskje han ikke syns det er så sinnsykt sexy at du er gravid.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Du er gravid. Og antakeligvis ser du ut deretter. MANGE menn makter ikke å ha sex med gravide damer. Men de tør ikke å si det av redsel for at hun skal tro det er "henne" for evig og alltid. Så de lager seg rare unnskyldninger istedet. (Gjelder og om du bare er "litt" gravid og det ikke engang synes) Tipper jeg.
Tallika Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 (endret) Du er gravid. Og antakeligvis ser du ut deretter. MANGE menn makter ikke å ha sex med gravide damer. Men de tør ikke å si det av redsel for at hun skal tro det er "henne" for evig og alltid. Så de lager seg rare unnskyldninger istedet. (Gjelder og om du bare er "litt" gravid og det ikke engang synes) Tipper jeg. hva? alle mine ekser elsket meg som gravid. vi knulla døgnet rundt vi. bortsett fra han ene. et "ONS", som ikke takla å penetrere. fordi han var redd for å treffe hodet til barnet Endret 14. januar 2010 av Tallika
Gjest MikeWaters Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 hva? alle mine ekser elsket meg som gravid. vi knulla døgnet rundt vi. bortsett fra han ene. et "ONS", som ikke takla å penetrere. fordi han var redd for å treffe hodet til barnet Hvor mange unger og X'er har du egentlig? Sambo var supersexy som gravid, og jeg hadde lyst på henne hele tiden
Tallika Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Hvor mange unger og X'er har du egentlig? Sambo var supersexy som gravid, og jeg hadde lyst på henne hele tiden Graviditet er sexy Tre barn. Ekser? Ehm... skal man regne fra ungdomskolen da? Nei du, eksene mine er privat og har ikke en liste med tall over dem
Suzy Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Jeg kan ikke si annet enn at jeg skjønner at du er frustrert - jeg var uhyggelig kåt når jeg var gravid og hadde han ikke ville hatt sex med meg så hadde jeg antagelig drept ham (seriøst - jeg var rimelig hormonell også). Kanskje du bør fortelle ham at det ikke trenger være en jobb - men kan være gjensidig hygge og ikke alltid må ta en halvtime..? Jeg vet ikke.. jeg reagerer på at han ser på det som slit jeg.
Gjest MikeWaters Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Graviditet er sexy Tre barn. Ekser? Ehm... skal man regne fra ungdomskolen da? Nei du, eksene mine er privat og har ikke en liste med tall over dem Godt å høre at du ikke samler Sorry for avsporingen TS, som mann syntes jeg min gravide kvinne var supersexy, så det er ikke sikkert det er det som er grunnen. Husk at en gang i uka ikke nødvendigvis er sjeldent for mange, og det å ha sex når man ikke har lyst veldig ofte fører til enda mindre lyst!
leirbål Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Det er mange som føler seg presset av partneren hvis lysten minker. Det behøver ikke å være det du gjør, men han kan føle det sånn. Da minsker lysten enda mere. Og selv om mange synes gravide kvinner er veldig sexy, gjelder dette ikke alle. Noen liker det ikke. Mange er også redde for å skade barnet, selv om det ikke er skadelig med samleie under graviditeten. Det kan være tilfeldig at det er sammenfallende med graviditeten. At det er andre grunner som stress på jobben, han kan gruble mye over økonomien nå som dere blir en til osv. Snakk med ham om hvordan han har det. Vær konkret og spør om han stresser mye med noe, og han tenker mye på noe el. Det er ikke sikkert at han kobler problemet sitt, med manglende lyst. Det kan jo også hende at du har enda større lyst enn før. Da blir forskjellen større enn før også.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Har vært sammen med en fyr i 2 år. Han er frisk og fin og penisen er erigert, men han vil ikke ha sex... Vi har sex en gang i uka og det er som regel jeg som tar initiativ. Jeg vil gjerne hver dag eller oftere, men da må jeg ta saken i egne hender. Han hadde lyst oftere før, men nå virker det dødt. Han pleier å nyte det veldig hver gang vi faktisk har sex og jeg gjør mitt for at han skal kose seg. Hvis jeg spør hvorfor han ikke har lyst så svarer han at sex ikke er en jobb og at jeg henger meg for mye opp i det. Jeg er utsultet på sex og er drittlei. Er gravid og hormonene koker. Kan jeg gjøre noe for å vekke lysten hans? Trodde menn ville ha sex hele tida.... Jeg skulle ønske han ville det. hvis du leser inlegget mitt rett over ser du at vi ergrer oss samtidig over d samme:(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå