Gjest Rettpåsak Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har i det siste begynt å klø noe enormt på overkroppen enkelte ganger. Hvordan kan man unngå at man får trang til å klø så innmari?
Gjest mæ:p Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 hmm- kanksje du reagerer på vaskepulveret? Men du kan jo gå ut i kald luft? bruker og gjøre susen på ting det:-) eller gå på apokteket og høre om noe salve,,
tineline Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Tøymykner lager kløe hos meg. Kjæresten min klør på ryggen når et spesielt vaskemiddel blir brukt på lakenet. Neutral er tingen! Evt kan du prøve å bytte såpe.
LadyStarlight Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Har du tørr hud? Om du vil unngå å klø (selvom du ikke fjerner direkte årsak) kan du jo prøve å smøre på Eurax; det fås kjøpt på apoteket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå