Gjest engasjert Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg kom over en artikkel om en kreftmedisin som funker og som er billit. Jeg må innrømme jeg ble veldig overrasket over at denne medisinen ikke har vært mer i media. Søker du på google finner du noe om det, men absolutt ikke nok. Den eneste grunnen til at denne medisinen ikke har blitt tatt i bruk er fordi det er umulig å få patent på den. Her er artikkelen om Gc-maf Har dere tro på at Gc-maf? Hvorfor er ikke dette mer i media?
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 For det første - når det kommer til alvorlige sykdommer som kreft er fritt helsevalg IKKE en god kilde! Denne siden har mang en gang gått god for "vitamin b17"... Man kan helt fint få patenter på medisiner. Man kan ikke ta patent på en plante, et gen, eller lignende, men man kan ta patent på bruken av den. At man liksom ikke skal kunne tjene penger på ting som finnes i ren form i naturen, siden man ikke kan ta patenten på selve tingen er jo bare sprøyt, det er jo alternativbransjen et glimrende eksempel på. Ønsker man å få seriøse kilder til medisin, anbefaler jeg pubmed, der blir det lagt ut ordentlige forskningsartikler, slik at man kan sette seg inn i hva de har forsket på selv, uten å måtte ty til annenhånds informasjon. De er ikke akkurat lettleste, men om man er interessert i emnet vil man klare å få noe ut av det ihvertfall om man leser konklusjonene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå