Gå til innhold

Hormoner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg har sluttet på p-pillen... Har gått i 15 år uten opphold.

Jeg føler meg så jævli hormonell! Enten er gubben en tosk, eller så er det jeg som er skikkelig selvdestruktiv. En liten kommentar fra han er nok til at jeg tror at han kaster meg på dør.. ÆÆÆææææææ! Selvdestruktiv JEG...JA!

Hvorfor? :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sa det jo selv; hormoner.

Jeg er og hormonmonster, har kraftig PMS. Er ikke sint men fryktelig sårbar og tar alt i verste mening, føler meg ubrukelig, lite verdt, stygg, feit og så videre bla bla. Til dagen etter mens har startet. Så blir jeg "meg selv" igjen. Jeg tror min tolmodige mann er mer oppmerksom på hvorfor jeg er sånn enn jeg er selv. Han pleier å minne meg på syklus når jeg sipper som verst.. :sjenert: Heldigvis for meg har han en raus armkrok.

Gleder meg til hele røkla tørker inn for god jeg! :kjefte:

Skrevet
Du sa det jo selv; hormoner.

Jeg er og hormonmonster, har kraftig PMS. Er ikke sint men fryktelig sårbar og tar alt i verste mening, føler meg ubrukelig, lite verdt, stygg, feit og så videre bla bla. Til dagen etter mens har startet. Så blir jeg "meg selv" igjen. Jeg tror min tolmodige mann er mer oppmerksom på hvorfor jeg er sånn enn jeg er selv. Han pleier å minne meg på syklus når jeg sipper som verst.. :sjenert: Heldigvis for meg har han en raus armkrok.

Gleder meg til hele røkla tørker inn for god jeg! :kjefte:

Hehe... Jo, da er du heldig som har en mann som forstår!

Min stikker meg med mine egne kommentarer, selv om han sier han forstår. Jeg beklager meg når jeg er teit og urettferdig, det gjør han også.. Men jeg tror ikke at han liker situasjon: Kjærring fra nordnorge i full hormonstorm!!! :kjefte:

Vel..vel. Takk for oppmuntringen! Det hjelper å høre at det er flere, begynte å bli redd for at jeg måtte legges inn :fnise:

Nei huff å huff, tenk at ens egen hjerne kan trøkke en ned i gjørma i den 6 kjelleren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...