Gjest ts Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Må til ortoped spessialist og er på leting etter noen som er flinke i faget, som tar en på alvår og er grundige. Trenger antakelig en kikkhulsopperasjon for å finne ut hva som er det virkelige problemet. Siden det er usikkerhet rundt MR bildene. Er misstanke om menisk skade. Har vært hos et par eldre ortopeder karer som verken har undersøkt riktig eller grundig og til og med vært frekke\spydige og brutale. Ønsker ikke komme til noen slike en gang til . Noen her som har gode erfaringer med flinke ortoped spessialister i det offentlige. Helst i Oslo området eller regning mot fredrikstad\moss ? Vurderer også å gå til noen privat og koste på en grundig undersøkelse selv. Så ønsker gjerne tips om hvem som er flinke ? Ønsker også å bli tipset om hvor jeg IKKE bør gå.
Gjest ts Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 P.S Den ene jeg var hos som ikke fant ut noe men annbefalte mest mulig bruk av krykker ble pensjonist 1 uke etter at jeg var hos han. Den andre som var brutal, frekk og spydig "forsvant" fra sykehuset kort tid etter at jeg ble undersøkt av han. (mulig han forsvant pga. min undersøkelse siden det var flere vitner tilstede under undersøkelsen) Siden begge ikke er i yrket sitt lengre nå, synes jeg det er unødvendig å komme med navn på stedet der jeg ble undersøkt.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Dersom du blir henvist til en offentlig poliklinikk, så kan du ikke velge hvilken lege du kommer til. På et sykehus (ihvertfall i Akershus) er det alltid flere overleger (spesialister) og leger i spesialisering. De har alle poliklinikk (ikke leger i spesialisering som er helt nye da). Dersom du skal til en "spesiell" overlege, må du nok gå privat. Lykke til!
Gjest ts Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Noen her som har kjennskap til ortoped spesialist (ene) på ullevåll i Oslo ? Legen sendte henviste dit i dag ( tok over 2 år og 3 legebytter + 3 sykehus innleggelser, for å få hennvisning Enda både MR og fysisk undersøkelse har misstenkt det så lenge. Får se hvor lang ventetid det tar med å FÅ undersøkelsen nå da) Har ikke mye tillitt til helsenorge lengre.
Gjest Gjest_Kattiz_* Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 var her jeg Ortopediteknikk Oslo/Ryen Kjempefornøyd med dr.Øyvind Gallefoss som behandlet hele min familie. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå