Nile Skrevet 31. august 2003 #1 Skrevet 31. august 2003 Dette har sikkert vært tema flere ganger, men jeg prøver likevel Jeg vil gjerne takke gjestene våre fordi at de ville komme, fordi de gjorde faktisk bryllupet vårt helt fantastisk, med spontane innslag, humør og veldig mye morro. Så, må vi jo takke for gaver, og da blir det :takk for at dere ville komme...... takk for den vakre .. vi fikk i gave. Blir så dobbelt og kjeedelig liksom. Hjelp? Gode forslag ?
Rapitap Skrevet 31. august 2003 #2 Skrevet 31. august 2003 Jeg vil gjerne takke gjestene våre fordi at de ville komme, fordi de gjorde faktisk bryllupet vårt helt fantastisk, med spontane innslag, humør og veldig mye morro. Så, må vi jo takke for gaver, og da blir det :takk for at dere ville komme...... takk for den vakre .. vi fikk i gave. Synes det du skrev var fint og du kan bruke det i takkekortet ditt. Blir liksom litt mer personlig da..... =)
Gjest Tex Skrevet 31. august 2003 #3 Skrevet 31. august 2003 Jeg regner med at det blir jeg som skriver takkekortene her i huset, og jeg kommer til å skrive personlig til hver og en. Til nære venner og familie vil det stå noe anet enn til naboen som sender oss et kort. Tenk på hva slags forhold du har til hver enkelt, så gjør det seg selv.....
Maxine Grey Skrevet 31. august 2003 #5 Skrevet 31. august 2003 Takk for ...... som vi fikk til vår store dag! Vi vil også takke for at dere delte dagen med oss.
ringblomst Skrevet 31. august 2003 #7 Skrevet 31. august 2003 Synes alltid det er hyggeligst med takkekort som takker for både samværet og gaven, enn bare gaven. Ikke tenk på at det føles litt dobbelt opp - det er bare hyggelig . Lykke til!
Scorpina Skrevet 31. august 2003 #8 Skrevet 31. august 2003 ..eller hva med "Tusen takk for at du/dere var med på å gjøre vårt bryllup en suksess og hjertelig takk for den nydelige gaven" (her kan man jo skrive inn "de nydelige suppetallerkene, kakespaden, sengesettet" etc etc.....sjekke med gavelista så takkekortet føles _ekstra_ personlig for mottaker) ..eller noe sånt
Gjest Paff Skrevet 31. august 2003 #9 Skrevet 31. august 2003 Vi skrev noe sånt i våre kort: Kjære xx! Tusen takk for den fine/de flotte/de deilige/de kule... vi fikk da vi giftet oss xx, og ikke minst - takk for at dere delte den store dagen med oss! Klemmer fra xx xx Til de som bidro med hjelp eller innslag så takket vi selvsagt også for det.
Nile Skrevet 31. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2003 Takk for gode forslag ! :D Puff.. tror kansje jeg kjøper ditt forslag, det passer godt med vår "stil". Skal ikke være svulstig, men vil også forsøke å skrive noe personlig til de som hjalp oss, venner av brudgommen som spilte, toastmaster o.s.v. Puh - nå føler jeg meg mye bedre - takk og takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå