Gå til innhold

kattunge som mjauer mye


Gjest Huffsa

Anbefalte innlegg

Har en kattunge som mjauer mye.

Han mjauer når jeg kommer, når han vil ha kosemat, når han leker, når andre kommer, når han er alene, når han ser hundene/kattene, og når han bare tusler rundt.

Det er jo forferdelig søtt og hyggelig :rødme:

Men bare lurer, kommer han til å mjaue ca like mye som voksen eller er det bare fordi han er baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen katter er mer pratsomme enn andre, har jeg hørt. Og jeg er så "heldig" som har fått 2 veldig pratesjuke puser. De prater med seg selv, med oss (hvis det er noe de vil ha) og av og til høres det rett og slett ut som de synger :fnise::hjerter_rundt:

Men det kan jo hende at din pus roer seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vokste det aldri fra seg. :ler:

Har en Birma. Pratesyk, og kommer gjerne med innspill og sterke meninger rett som det er. Også prater hun en del med seg selv da. ;)

Har du en spesiell rase?

Tror Birmaer er litt sånn som mjauer og prater, samt mange andre raser også. Kommer nok veldig an på. :)

Endret av LilleChili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre huskatter, og de mjauer mye som voksne også. Den første katten jeg fikk var en pratekatt, og da hun fikk barn lærte vel de det av henne. Katt nummer tre var egentlig stille da vi fikk henne i hus, men når de vi hadde fra før løp rundt og pratet hele tiden begynte hun også. Jeg synes det er koselig jeg da, at de er så sosiale og uttrykksfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jo det er hyggelig, gjør meg ingenting om pus mjauer som voksen også :)

Men er bare nyskjerrig ^^

Er en vanlig huskatt bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min prater en del som voksen. Men det er nok mindre av den masende mjauingen. For eksempel når vi var på reise i bil eller fly, kunne hun mjaue hun en del som kattunge. Men som voksen er hun helt rolig på reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katten min mjaua en del når den var liten.. når den kom inn etter å ha vært ute mjaua den i ett sett, akkurat som om den fortalte hva den haddde opplevd mens den var ute liksom.. utrolig søtt.. mjauer litt enda men ikke fult så mye..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus
Syntes jo det er hyggelig, gjør meg ingenting om pus mjauer som voksen også :)

Men er bare nyskjerrig ^^

Er en vanlig huskatt bare :)

Mine tre er også "bare" (u)vanlige huspuser :)

Den ene snakker veldig mye, hele tiden.

Den eldste (som ikke ser så godt grunnet menneskepåført skade som resulterte i at han til slutt kom til meg)han snakker ikke så mye. Men, når han vil leke så henter han en av lekene sine, og roper på meg med lange klagende rop :rødme:

Den yngste, en liten dame, snakker også en god del, men ikke like mye som ham som snakker "hele tiden" :fnise:

Hun har ikke begynt å snakke mindre etter at hun ble voksen nei.....

Av de mer pratsomme er det vel siamesere som er mest "kjent" for snakkingen sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en vanlig huskatt, som forøvrig fyller 22 i år , og han har alltid vært veldig pratsom. Roet seg etterhvert som han ble eldre, men prater fortsatt mye, har stort sett mest på hjertet når han har vært alene en stund. Da skal han fortelle og kjefte - mest kjefting egentlig :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...