Gå til innhold

HUMOR SMS


Gjest Madam Felle

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

Jeg vil falle over deg - binde deg til sengen, få deg til å puste og stønne... Du vil riste, skjelve og svette - hilsen din kommende INFLUENSA...!

Forskjellen på dametruser før og nå: Før måtte du brette til side trusa for å se rompa, nå må du brette til side rompa for å se trusa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Ringnes betyr ØL, ØL betyr FEST, FEST betyr GLEDE, GLEDE betyr SEX, SEX betyr AIDS, AIDS betyr DØDEN...! Konklusjon: Drikk SPRIT!!!

Allways har kommet med et nytt bind. Det har innebygget vibrator, og kalles Allways Happy... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Har tenkt masse. Orker ikke ha d sånn lenger. Savner deg. Vil du at vi tar opp kontakten igjen? Kan jo starte forsiktig. Glad i deg. Du er så god å ha, kjære ølflaske!

Fryser du? D burde du gjøre, for du har vært naken i tankene mine i hele kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg har noe å fortelle deg, du må ikke bli sur, jeg vil ikke såre deg, men det er på tide å få sannheten frem..... JULENISSEN FINNES IKKE!

Ride ride ranke til Orderud gård, for der blir det ingen hjemme på 21 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Går det an å konsentrere seg om 2 ting på en gang..?? Jeg klarer det iallefall når jeg ser en jente med fine pupper!

Hvorfor går løver i Afrika rundt og slikker hverandre i rævhullet? For å få smaken av neger ut av kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Sex is like Nokia -connecting people, like Nike -just do it, like Pepsi -ask for more, like Fanta -share the fun, like Coca-Cola -ENJOY!!

Du ligger og frister, du er stiv og jeg vet du er god. Jeg setter min våte munn mot din herlighet, småbiter og suger. Fyfaen så godt det er med agurk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Ok, Bruce har vært inni Demi, Tommy har vært inni Pamela, men det som er litt ekkelt er at Geir Børresen har vært inni Max Mekker og Labbetuss!

Fra mandag til fredag er man forventningsfull, lørdag er man dritfull, og søndag er man skamfull ..altså er man full hele uken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg er ikke like sterk som Arnold, ikke like fin som David Beckham, er ikke like sexy som Enrique Iglesias men du kan banne på at jeg sleiker like bra som Lassie.

Melding fra Ligningskontoret: Vi har funnet ut at de foretar minst 70% av Deres samleier bakfra. De ilegges derfor hundeskatt fra og med 1. Januar 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

2 peniser skulle opp til eksamen. Nr 1 stiv og spent, nr 2 rolig, avslappet.

Nr 1 til nr 2: Hvordan kan du være så avslappet? Har nettopp vært oppe i muntlig...

Hva er forskjellen på en slapp kuk og en kosovoalbaner ? Den ene får du faen ikke inn og den andre får du faen ikke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Toppen av mistenksomhet: Nonne som tar armhevinger i en agurk åker...

Siste nytt fra slottet: Kronprins Haakon har fått forlenget sin penis med 10 cm da han ikke greide å Mette Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hva som er forskjellen på et oralt og et analt termometer??? Smaken!

:o

Legen sa jeg skulle ta en dram før jeg la meg. I går la jeg meg ni ganger...

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

KVINNER

Kvinner satser mer på skjønnhet enn på begavelse, fordi menn ser bedre enn de tenker...

Det er morsommere å få det inn enn å få det ut! Sa jenta på fødestua...

Det er viktig at begge har det godt under samleie. Både mannen og kuken.

Åhh, sa jenta. Du er den beste elskeren jeg har hatt! Brukte du knudrete kondom? -Nei, du er bare så jævla stygg at jeg får gåsehud på pikken!

Gud skapte kvinnen oventil, men hvem skapte henne nedentil? Jo en neger. Det kan du se på det krøllete håret, de store leppene og den dårlige ånden!

Hvor mange kvinner trengs det for å bytte en lyspære? Svar: Ingen, de sitter der i mørket og klager!

Det dirrer i henne. Hun synker ned, stønner og griper fatt i staken. Hun fører den inn i det første og slipper den sakte ut.. nå går det. Endelig kan hun bakkestart.

Kvinnene er verdens beste byggemestere. De rører ved steinene, så reiser tårnet seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

MENN

65% av kvinnene har et fantastisk sexliv, de andre 35% har jeg rett og slett ikke tid til!! ;)

Hva er likheten mellom menn og parkeringsplasser? De fleste er opptatt, og de som ikke er det er handicappet.

Why do men get smarter during sex? Because they're plugged in to a genious!!!

Adam kom først, det gjør menn alltid!!!

Hva har menn og en flaske øl til felles? - De er begge tomme fra halsen og opp...

Det tar en mor tyve år å gjøre mann av sin sønn, det tar tyve minutter for en annen kvinne å gjøre ham til et fe!

Hva er forskjellen på en intelligent mann og en UFO? - Vet ikke, har ikke sett noen av dem...

Hva er likheten mellom et skikkelig mannfolk og en dinosaur? De er begge utdødd!

Gud ga menn en penis og en hjerne, og akkurat nok blod til bare å styre en av dem om gangen!

IQ er som en penis, den vokser bare hos gutter...

A heart is not to play with, a heart is not a toy, but if you want to break it, just give it to a boy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...