Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Del Skrevet 13. januar 2010 http://www.ba.no/nyheter/politikk/article4800060.ece Så myke menn er blitt så er det jaggu på¨tide med en mannegrupper eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Del Skrevet 13. januar 2010 Og mens kriminaliteten florerer anmelder kvinnegruppen damer som danser til musikk. ( Akkurat som om det ikke var blitt påbudt hvis det var noe snusk..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 44 Skrevet 13. januar 2010 #3 Del Skrevet 13. januar 2010 Om man skulle anmelde alle som tjener penger på mennesker uten karakter og idealer så ville ottar få mye å gjøre. La de umodne drittungene få ha lekeplassen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #4 Del Skrevet 13. januar 2010 Om man skulle anmelde alle som tjener penger på mennesker uten karakter og idealer så ville ottar få mye å gjøre. La de umodne drittungene få ha lekeplassen sin. Jeg er til dels enig med deg, stripping kan være vakkert gjort i lovlige former uten snusk. Kanskje vi trenger ett moralskt politi innimellom men de gjør det på feil måte. Les: knuser vinduer, skriker høyt og aksjonerer på en måte som virker mot sin hensikt- det fremmer ikke respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann28 Skrevet 13. januar 2010 #5 Del Skrevet 13. januar 2010 – Hjemme hos meg har forloveden min og jeg forskjellige oppgaver. Hun lager mat, og jeg skifter dekk. Det betyr ikke at jeg er mannssjåvinist – det handler om arbeidsfordeling, sier 28-åringen Jeg likte denne. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #6 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvorfor kan ikke moralpolitiet avdeling Ottar ta en tvekamp med moralpolitiet avdeling Grønland? Er Ottar for feige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #7 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvorfor kan ikke moralpolitiet avdeling Ottar ta en tvekamp med moralpolitiet avdeling Grønland? Er Ottar for feige? Hmmmmmmmmmm, du har ett poeng der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #8 Del Skrevet 13. januar 2010 Ottar er BARE tøff i trynet til etniske nordmenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. januar 2010 #9 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Er ikke denne gruppen for kvinner også, som er uenige med Ottar? Mannegruppen burde vel hatt et kvinnenavn, forresten, kanskje Othilie? Endret 13. januar 2010 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. januar 2010 #10 Del Skrevet 13. januar 2010 Så myke menn er blitt så er det jaggu på¨tide med en mannegrupper eller hva? Helt klart på tide, likestillingslovgivningen har for lenge siden slått veldig skjevt ut og mange menn opplever å bli tråkket på tærne når det kommer til å jobb seg opp i systemet fordi det ofte er mange flere menn om beinet enn kvinner så mens kvinnene lett kan jobbe seg opp sliter mennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #11 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jeg er til dels enig med deg, stripping kan være vakkert gjort i lovlige former uten snusk. Kanskje vi trenger ett moralskt politi innimellom men de gjør det på feil måte. Les: knuser vinduer, skriker høyt og aksjonerer på en måte som virker mot sin hensikt- det fremmer ikke respekt. Stripping er for mennesker uten idealer og etikk. Å la seg underholde av kvinner som kler av seg til musikk sidestiller seeren med julius og vennene hans i apeburet i Kristiansand. Et moralsk politi trenger vi ikke. Endret 14. januar 2010 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #12 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Stripping er for mennesker uten idealer og etikk. Å la seg underholde av kvinner som kler av seg til musikk sidestiller seeren med julius og vennene hans i apeburet i Kristiansand. Et moralsk politi trenger vi ikke. Jeg har høy moral og etiske verdier- derfor setter jeg meg ikke over mennesker på den måten du gjør. Ett annet perspektiv blir vel nettopp respekt for enkeltmennesker? hvis det hadde vært så ekstremt som Ottar refererer til hadde plitiet gjort noe med det. Endret 14. januar 2010 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Adam_* Skrevet 14. januar 2010 #13 Del Skrevet 14. januar 2010 Vi trenger åpenbart en mannsgruppe. Eller snarere,- vi trenger en mannsbevegelse som kan sette en annen dagsorden enn vulgærfeministene og Ottar. Jeg har aldri hørt at disse har noe som helst positivt å si om hankjønnet. I alt for lang tid har disse fått definere mannen - og det uten at noen har tatt til motmæle. Dette er ikke et spørmål om stripping eller ikke, det er MYE større enn det. Alle endringer som likestillingen har medført for kvinner, er tatt med ungangspunkt i henne og hennes kår. Men disse endringene har konsekvenser også for mannen, og nå er det på tide at likestilling faktisk blir likestilling, også på menns premisser. Nå må vi sette dagsorden - nå skal vi ha våre endringsønsker vedtatt. Men vær forberedt. Vi kommer til å møte ufattelig med kvinnesjåvinisme, hersketeknikker og motstand fra kvinner som nå vil oppleve hvordan det er at det andre kjønnet inntar deres arenaer. Vi ser det tydelig allerede, f.eks. i spørsmål om likelønn, omsorgsrettigheter og f.eks verneplikt. Ska-ha, ska-ha, ska-ha - men aldri gi. Men pass på: Nå kommer Adam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinbra Skrevet 14. januar 2010 #14 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg likte denne. :gjeiper: Hahaha man skifter jo dekk såpass ofte at det helt klart er rettferdig fordeling :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 14. januar 2010 #15 Del Skrevet 14. januar 2010 Hahaha man skifter jo dekk såpass ofte at det helt klart er rettferdig fordeling :gjeiper: Ja, hjemme hos oss er det alltid jeg som skifter dekk, og det bruker jeg jaggu en halv time på, to ganger om året. Men trur du ikke hun vil at jeg skal ta oppvasken og lage middag, også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 14. januar 2010 #16 Del Skrevet 14. januar 2010 Ja, hjemme hos oss er det alltid jeg som skifter dekk, og det bruker jeg jaggu en halv time på, to ganger om året. Men trur du ikke hun vil at jeg skal ta oppvasken og lage middag, også? Stakkars deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #17 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke bare er det tungt arbeid og skifte dekk. Skittent og farlig er det også. Bilen kan dette ned på en. Nå i høst satt jeg derfor bort arbeidet til profesjonelle. Det kostet litt, men det sparer jeg inn på å ikke invitere kona ut i 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 14. januar 2010 #18 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Stripping er for mennesker uten idealer og etikk. Å la seg underholde av kvinner som kler av seg til musikk sidestiller seeren med julius og vennene hans i apeburet i Kristiansand. Et moralsk politi trenger vi ikke. Veldig enig! Endret 14. januar 2010 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. januar 2010 #19 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hva står egentlig akronymet OTTAR for egentlig? Onanister Terroriseres Til Asketisk Rehabilitering, ellerno? De er jo helt talibanan! Endret 14. januar 2010 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #20 Del Skrevet 14. januar 2010 Hva står egentlig akronymet OTTAR for egentlig? Ottar er intet akronym. Hvis du ser etter på Ottar sin hjemmeside, ser du at Ottar "har navn etter pioneren Elise Ottesen Jensen, kalt Ottar. Mesteparten av forrige århundre arbeidet hun for retten til prevensjon og abort". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå