Gå til innhold

FLØRT?????

Fremhevede innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

Another time, another place, I'll always remember your beautiful face. And

even when death do us apart I'll keep your memory deep in my heart!

A peach is a peach. A plum is a plum, a kiss ain`t a kiss without some thoung, so open your mouth and close your eyes and give your thoung some xercize...

:hoho::hoho::hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Solen har gått ned, det er på tide la tankene få fred. Så lukk dine øyne, og la tankene gli, jeg er glad i deg, det er alt jeg vil si. Sov godt.. klem..

Når jeg føler meg ensom og forlatt, tenker jeg på min kjæreste skatt.. sender dg noen roser og tusen millioner kozer.. lover å drømme søtt om dg i natt!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Tenk deg en høst uten blåst, en vinter uten frost. En vår uten fuglekvitter, en sommer uten havets glitter ..slik er det for meg hver dag uten deg....

Et hei blir til en klem, en klem blir til et kyss, et kyss blir til kos, kos blir til lyst, lyst blir til sex. ..Så tør du si hei til meg?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Grunnet Deres ekstremt sexy utseende, er de herved arrestert. Dette er et brudd på all sunn fornuft, og De dømmes herved til en natt med avsender av denne meldingen!!

Gjør dette: Legg venstre arm på høyre skulder, høyre arm på venstre skulder. Klem så forsiktig. Du har akkurat mottatt en "gjør-det-selv-klem" fra meg. :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

In the hour of darkness, when you feel alone, just belive you're not on you're own. Whenever you need me, whatever you do, remember my words, I'll be there for you! :)

Last night I wanted 2 write U a letter but all I could write was.. "noh ss!w !" It doesn't make much sense untill U read it upside down.

Gjest Madam Felle
Skrevet

SOLEN betyr for MÅNEN d DU betyr for MEG..for uten solen kan ikke månen skinne & og uten deg kan jeg ikke leve..bli som solen & skinn på meg, for jeg er glad i deg!

Jeg gir deg 6 roser, og ber deg om å gå til speilet! I speilet vil du se de 7 vakreste skapningene i verden som gud har skapt !

Gjest Madam Felle
Skrevet

Til kjæresten min. Det lyser en stjerne på himmelen et sted, hvor alle stjerner finner fred. Se på den når du er trist å lei og husk at jeg er GLAD I DEG!

Hvis jeg var politibetjent, ville jeg anholdt deg! For du har stjålet mitt hjerte!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg har så lyst til å bli en dyktig elsker. Problemet er at jeg får praktisert for lite. Kunne du tenke deg å hjelpe meg med problemet...?

Like mange stjerner himmelen tenner, like mange klemmer jeg deg sender!!!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Visste du at d regnet den dagen du ble født? Egentlig regnet d ikke... D var himmelen som gråt fordi de hadde mistet en engel...

Natten er her, månen har kommet frem. Stjernene er der, jg sender dg en klem. Slukk sorgen; dra til drømmeland, bli der til i morgen og drøm så søtt du kan! :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

I asked God for a flower, he gave me a garden. I asked for a tree, he gave me a forest. I asked for a river, he gave me an ocean. I asked for a friend, and he gave me YOU!

There was a silvership, there was a goldship and there was a diamondship. But the best ship in the whole world is the ship that sails between U & ME, the friendship...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...