Gå til innhold

UVI? Nei. Hva nå?


Fremhevede innlegg

Skrevet

For 3 uker siden var jeg i københavn, og fikk UVI symptomer (hyppig vannlating, svie, etc) og dro på legevakten. De sjekket ikke urinen min, men bare gav meg selexid. Plutselig gikk symptomene mine over, og jeg tok derfor aldri pille nr 1 av kuren, og gikk heller ut og drakk. Uken etter skjedde akkurat det samme, og jeg dro ned til fastlegen og leverte urinprøve. Fikk mer selexid, som jeg tok denne gangen da. Symptomene gikk over kjapt, og fikk oppfølging to dager etter- og de hadde ikke funnet noe som helst av UVI. Så jeg fullførte kuren, og dro på helgtur med noen venner. Jeg fikk så tilbake symptomene mandag morgen, dro på legevakten og gav en prøve--> Fikk Trimetoprim denne gangen, men i dag fikk jeg så vite at de IKKE hadde funnet noe UVI denne gangen heller :S Men hva søren er dette? Så tenkte vi soppinfeksjon, som jeg hadde symptomer på helt frem til forrige uke, nå har jeg ingen symptomer (har aldri hatt kløe egentlig). Og så har jeg litt grumsete urin innimellom (særlig når jeg merker UVI symptomer) ... :S Hva er det som feiler meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mam kan ha uvi uten at det synes på urinprøven. Ta kuren du fikk med Trimetropin. Snakk med fastlegen din hvis ikke de hjelper. Ellers er tranbær bra ved uvi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...