Gå til innhold

Lappen i Trondheim

Gjest Gjest_Hanna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hanna_*

Heisann

noen der som har tatt lappen i Trondheim i det siste og kan anbefale en god trafikkskole? Sjekket rundt og prisene er ganske like.

Trondheim trafikkskole er litt billigere, men sjekket både Heimdal, Centrum og Willys, og alle virket greie.

Er litt redd for å kjøre, så utsatt det litt, men skal nå prøve å få gjort det så fort som mulig.

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Jenny_*

Nidaros trafikkskole er kjempebra, jeg hadde en lærer som heter Trond, han er kjempeflink og alltid blid og godt humør. Har også et godt intrykk av de andre som jobber der. Fin beliggenhet på skolen og, midt i sentrum.

Styr for all del unna Hattrem trafikkskole, jeg sløsa bort masse penger på kjøretimer der, han jeg kjørte med kjefta bare på meg hele tiden og fikk meg helt til å miste trua. Jeg kjørte helt utrolig mange timer, men han nekta meg å ta langkjøring fordi han mente jeg ikke var flink nok til det. Da jeg bytta til Nidaros fikk jeg ta langkjøring med en gang og de ordna alt for meg.

Sto på oppkjøringa på første forøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heimdal trafikkskole er greie.

Det kan og være verdt å sjekke priser på omkringliggende trafikkskoler i f.eks. Melhus eller Stjørdal og. I Stjørdal kan du og ta timer med elevene på Statens Trafikklærerskole. Det tar lengre tid, men timene er til gjengjeld gratis.

Av trafikkskoler i Stjørdal kan jeg anbefale Høy Puls og Salberg og Bjørgs Trafikkskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også Nidaros trafikkskole. Kjørte opp med dem i fjor, og lærerne der er profesjonelle og flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Lillemor789

Jeg kan anbefale Auto Trafikkskole! Hører at elevene er veldig fornøyde med læreren som også har jobbet ved Trondheim Trafikkskole. www.autotrafikkskole.no for mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...