Gjest TS Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hei! Jeg bare lurte på om man kan få fontex av fastlegen sin om man forklarer at man sliter med bulimi og tvangstanker (OCD)? Eller må ytterligere utredning til for å få det? Jeg vil ikke til psykolog osv. Det er uaktuelt! Etter å ha søkt rundt virker det som om Fontex har god virkning på ting som bulimi og tvangstanker, samt depresjon generelt (noe jeg og sliter med som et resultat av det andre). Takk for svar
Poppzy Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jeg fikk Fontex av min fastlege i fjor. Sliter med depresjon og angst. Så du får det sikkert du også. Forklar legen at du ønsker å prøve det. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 vil egentlig bare be deg tenke gjennom det å ikke ville gå til psykolog. Jeg nektet først selv å gå til psykolog, ingen i hele verden skulle få meg dit. Jeg gikk først til en, som jeg ikke kom overens med, la alt på is, og begynte med medisiner. Fikk heller dårlig effekt av de, og bestemte meg for å prøve psykolog på nytt, kom til ei kjempeflott dame, som virkelig har hjulpet meg, mer enn noen medisiner har gjort. så, vil egentlig bare be deg om å tenke på saken, det er masse hjelp i psykologer, om du treffer rette menneske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå