Gjest Gjest 2 Skrevet 1. februar 2010 #21 Skrevet 1. februar 2010 Enig. Som gjest over. Blir så glad av å lese denne tråden. Høres kjempeartig ut..... Lykke til videre og fortell gjerne mer.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #22 Skrevet 17. februar 2010 Hvordan går det på kurset? Det var så morsomt når du fortalte...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #23 Skrevet 18. februar 2010 Så koselig å lese at du har funnet deg tilrette hos MiniPicasso. Jeg har snakket med en som har gått der i over 2 år, og hun er kjempefornøyd. Skryter veldig av læreren, og sier at de lærer noe nytt på hver kurskveld samtidig som han inspirerer, støtter og veileder dem til å jobbe med og utvikle sine egne ideer. Jeg har prøvd mange forskjellige kurs og kunstskoler, men MiniPicasso er toppen, sier hun. Jeg skal begynne der etter påske. Da starter de nye kurs. Ønsker deg lykke til videre!
bonafide Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #24 Skrevet 19. februar 2010 Heihei! Her kommer en liten oppdatering Det går fortsatt kjempebra, og jeg trives veldig godt. Jeg var jo veldig redd for å ta på meg for mye iom at jeg sliter litt med en depresjon til tider, men jeg merker at jeg faktisk ser frem til kurset, og syns tiden går veldig fort når jeg er der siden jeg har det gøy Denne uken har jeg også gått til innkjøp av maling, lerret, pensler osv. Jeg har malt mitt første bilde, og jeg koste meg veldig mens jeg gjorde det Har begynt å planlegge mitt neste bilde allerde, så nå må bare venner og bekjente rydde plass på veggene sine Sist på kurset lærte vi å tegne ansikter, og så malte vi videre på bildene vi holder på med. Var spennende og moro å lære om å tegne ansikter, for det er noe som jeg alltid har syntes vært litt vanskelig
bonafide Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #25 Skrevet 19. februar 2010 Så koselig å lese at du har funnet deg tilrette hos MiniPicasso. Jeg har snakket med en som har gått der i over 2 år, og hun er kjempefornøyd. Skryter veldig av læreren, og sier at de lærer noe nytt på hver kurskveld samtidig som han inspirerer, støtter og veileder dem til å jobbe med og utvikle sine egne ideer. Jeg har prøvd mange forskjellige kurs og kunstskoler, men MiniPicasso er toppen, sier hun. Jeg skal begynne der etter påske. Da starter de nye kurs. Ønsker deg lykke til videre! Takk! Anbefaler virkelig MiniPicasso! Det er kjempe bra der. Håper du også vil syntes det er like moro som jeg syns Lykke til! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå