Gjest Tomsi Skrevet 16. januar 2010 #81 Skrevet 16. januar 2010 Hvis du har prøvd dette i praksis, tror jeg du har misforstått hvem de sure blikkene var rettet mot Både tror og håper at du hadde blitt kastet av rimelig kjapt om du prøvde deg på dette. Troll har ikke adgang Haha. Den metoden har fungert aldeles glimrende alle de årene jeg har vært pappa. Det har ikke skjedd en eneste gang at vi ikke har fått de setene vi skal ha.
Gjest Gjest_blå_* Skrevet 16. januar 2010 #82 Skrevet 16. januar 2010 Dette behøver overhodet ikke være noe problem. Slik gjør du det: Når du møter på noen som nekter å flytte seg, blir du stående i midtgangen mens du slenger ut noen høylytte kommentarer om folk som ødelegger den spennende flyturen som barnet hadde sett sånn fram til. I mellomtiden fylles altså flyet opp bak deg... Vi har til dags dato ikke møtt NOEN som ikke har flytta seg når de har blitt stilt ansikt til ansikt med et fly fullt av surmulende folk. Forbaska idiot! Hvis du skal sitte sammen med bastardene dine kan du reservere seter som oss alle andre.
aline Skrevet 16. januar 2010 #83 Skrevet 16. januar 2010 For å si det sånn; hadde du blitt konfrontert med 100 passasjerer som vil finne seg et sted å sitte, så hadde du flyttet deg....garantert. Du hadde blitt forbauset over hva folk kan komme til å si når de hører at et voksent menneske holder igjen et helt fly bare fordi de mener de fortjener plassen mer enn en treåring. Du tar helt feil, det er ikke MEG de voksne menneskene hadde sett på som uromoment, men deg som står og høylytt hindrer dem å komme til setet de enten selv har valgt eller fått tildelt. Alle voksne mennesker som skal på disse flyene, vet at det er fullt mulig å reservere plasser om man har grunn til å trenge noe mer en tilfeldig plassering, ergo vet alle disse voksne menneskene at det er DU som er urimelig her, ikke den stakkarn som har betalt plassen sin, funnet den på en rolig og normal måte, og satt seg der. Det er DU som hindrer flyet, og det er du som hadde blitt tatt tak i av betjeningen og vist til din plass. At du ikke har sørget for at TREÅRINGEN din ikke får sitte sammen med mammaen sin, er faktisk hårreisende!! Uansvarlig mor er det første jeg ville tenkt dersom jeg så en mor stå å høylydt bråke og stenge passasjen for andre, fordi hun ikke har giddi å sørget for å få sitte sammen med sin TRE år gamle sønn/datter. Stakkars unge!!! Om jeg hadde vært en passasjer bak deg er det DEG jeg hadde sett surt på, ikke stakkaren i flysetet. Jeg også.
aline Skrevet 16. januar 2010 #84 Skrevet 16. januar 2010 Haha. Den metoden har fungert aldeles glimrende alle de årene jeg har vært pappa. Det har ikke skjedd en eneste gang at vi ikke har fått de setene vi skal ha. troll troll troll troll!!
Gjest post-it Skrevet 16. januar 2010 #85 Skrevet 16. januar 2010 Haha. Den metoden har fungert aldeles glimrende alle de årene jeg har vært pappa. Det har ikke skjedd en eneste gang at vi ikke har fått de setene vi skal ha. Vel, du har ikke møtt meg ennå. Og du har fortsatt ikke svart meg på spørsmålet: Tilbyr du deg å betale for setet, eller satser du på å få gratis det som andre har betalt reservasjonsavgift for?
Gjest Tomsi Skrevet 16. januar 2010 #86 Skrevet 16. januar 2010 Forbaska idiot! Hvis du skal sitte sammen med bastardene dine kan du reservere seter som oss alle andre. Hvorfor skal jeg det når jeg får dem gratis?
aline Skrevet 16. januar 2010 #87 Skrevet 16. januar 2010 Hvorfor skal jeg det når jeg får dem gratis? fordi en vakker dag møter du på en som meg, og da får du ikke det. Bryr du deg så lite om dine egne barn at du ikke ønsker dem å kunne sitte sammen med noen di kjenner?
Gjest Tomsi Skrevet 16. januar 2010 #88 Skrevet 16. januar 2010 Du tar helt feil, det er ikke MEG de voksne menneskene hadde sett på som uromoment, men deg som står og høylytt hindrer dem å komme til setet de enten selv har valgt eller fått tildelt. Alle voksne mennesker som skal på disse flyene, vet at det er fullt mulig å reservere plasser om man har grunn til å trenge noe mer en tilfeldig plassering, ergo vet alle disse voksne menneskene at det er DU som er urimelig her, ikke den stakkarn som har betalt plassen sin, funnet den på en rolig og normal måte, og satt seg der. Det er DU som hindrer flyet, og det er du som hadde blitt tatt tak i av betjeningen og vist til din plass. At du ikke har sørget for at TREÅRINGEN din ikke får sitte sammen med mammaen sin, er faktisk hårreisende!! Uansvarlig mor er det første jeg ville tenkt dersom jeg så en mor stå å høylydt bråke og stenge passasjen for andre, fordi hun ikke har giddi å sørget for å få sitte sammen med sin TRE år gamle sønn/datter. Stakkars unge!!! Jeg også. Overhodet ikke. Det er bare å reise seg å finne et annet sted å sitte, så løser alt seg. At du velger å krangle, og på den måten holde igjen et helt fly, får du ta på egen kappe.
Gjest Tomsi Skrevet 16. januar 2010 #89 Skrevet 16. januar 2010 troll troll troll troll!! Er det det du tyr til når du slipper opp for argumenter?
aline Skrevet 16. januar 2010 #90 Skrevet 16. januar 2010 Overhodet ikke. Det er bare å reise seg å finne et annet sted å sitte, så løser alt seg. At du velger å krangle, og på den måten holde igjen et helt fly, får du ta på egen kappe. Jeg hadde ikke giddet å krangle, jeg hadde tilkalt betjeningen og bedt dem kvitte seg med problemet (les: deg). Jeg er alltid ute i tide, jeg gjør mine forberedelser og finner plassen min raskt og effektivt. At du ikke evner det samme, får du ta på din kappe.
Gjest Tomsi Skrevet 16. januar 2010 #91 Skrevet 16. januar 2010 Vel, du har ikke møtt meg ennå. Og du har fortsatt ikke svart meg på spørsmålet: Tilbyr du deg å betale for setet, eller satser du på å få gratis det som andre har betalt reservasjonsavgift for? Vet du den tror jeg ikke jeg har støtt på ennå. (Det kan nok ha noe med å gjøre at jeg er 2,05 høy og veier 130 kilo, så det er få som tør å konfrontere meg). Men for all del. Jeg kan alltids slippe en 50lapp i midtgangen. Så får vi se om du ydmyker deg selv ytterligere ved å gå ned på kne etter den.
Gjest post-it Skrevet 16. januar 2010 #92 Skrevet 16. januar 2010 Overhodet ikke. Det er bare å reise seg å finne et annet sted å sitte, så løser alt seg. At du velger å krangle, og på den måten holde igjen et helt fly, får du ta på egen kappe. Strengt tatt der det du som holder igjen flyet. Ingen andre.
aline Skrevet 16. januar 2010 #93 Skrevet 16. januar 2010 Er det det du tyr til når du slipper opp for argumenter? har overhode ikke "sluppet opp for argumenter", men at det finnes tomsinger som deg i flertall, er bare ikke noe jeg tror på. Voksne mennesker med dine holdninger til oppførsel, har jeg for god tro på menneskeheten til å tro er noe problem. Jeg har faktisk aldri møtt noen foreldre som deg, som altså heller gjør alt i sin makt for å skjemme ut andre (og sine egne barn, hadde jeg vært ditt barn, hadde jeg rødmet helt ned til tåspissene ved at du står slik og skjeller ut andre fordi du selv ikke har giddi sørget for seter sammen), for at du selv skal snylte til deg plasser andre har betalt for!!! Og som faktisk mener det er din fulle rett... Jeg nekter å tro det finnes mange som det!
Gjest Gjest_123_* Skrevet 16. januar 2010 #94 Skrevet 16. januar 2010 Hva i all verden er problemet? Sist jeg var ute og fløy fikk de som reiste med barn boarde flyet først. Da burde det være en smal sak å finne et sted hvor man kan sitte sammen.
Gjest post-it Skrevet 16. januar 2010 #95 Skrevet 16. januar 2010 Vet du den tror jeg ikke jeg har støtt på ennå. (Det kan nok ha noe med å gjøre at jeg er 2,05 høy og veier 130 kilo, så det er få som tør å konfrontere meg). Men for all del. Jeg kan alltids slippe en 50lapp i midtgangen. Så får vi se om du ydmyker deg selv ytterligere ved å gå ned på kne etter den. Hahahaha seriøst? Tror du jeg ville blitt så redd for deg at jeg flytter meg? Hva skulle du gjort da, om jeg nekter å flytte meg? banket meg opp? Og nei, med den oppførselen din hadde jeg ikke flyttet deg om du så hadde tilbudt meg 500 kr. Hadde du spurt høflig og tilbudt meg et akseptabelt sete tilgjengjeld hadde jeg heller vurdert det. Og hvem som ydmyker seg her, det tror jeg alle her unntatt deg evner å se. Store, tøffe mannen :fniser:
aline Skrevet 16. januar 2010 #96 Skrevet 16. januar 2010 (Det kan nok ha noe med å gjøre at jeg er 2,05 høy og veier 130 kilo, så det er få som tør å konfrontere meg). du hadde helt garantert aldir SKREMT meg til å flytte meg!! Tro du meg!! og dersom du hadde prøvd, hadde du antagelig blitt tatt av flyet for truende oppførsel... så det hadde jo ikke vært noe særlig for verken deg eller dine barn. Mens jeg derimot, hadde sittet på flyet mitt og reist dit jeg skulle, uten å noengang trenge å tenke på hva som skjedde med dusten som prøvde å skremme meg fra ett sete jeg har betalt for. men ejg håper for din skyld at du er ett troll, ellers synes jeg oppriktig synd på dine barn.
Gjest Tomsi Skrevet 16. januar 2010 #97 Skrevet 16. januar 2010 Hahahaha seriøst? Tror du jeg ville blitt så redd for deg at jeg flytter meg? Hva skulle du gjort da, om jeg nekter å flytte meg? banket meg opp? Og nei, med den oppførselen din hadde jeg ikke flyttet deg om du så hadde tilbudt meg 500 kr. Hadde du spurt høflig og tilbudt meg et akseptabelt sete tilgjengjeld hadde jeg heller vurdert det. Og hvem som ydmyker seg her, det tror jeg alle her unntatt deg evner å se. Store, tøffe mannen :fniser: Haha. Ja det er greit å være tøff i kjeften på et internettforum, men i et fly fullt av passasjerer som ikke får sitte fordi du skal være trassig blir situasjonen plutselig en helt annen. (og ja. La oss bare si at jeg har som jobb å "overtale" folk.)
aline Skrevet 16. januar 2010 #98 Skrevet 16. januar 2010 Hva i all verden er problemet? Sist jeg var ute og fløy fikk de som reiste med barn boarde flyet først. Da burde det være en smal sak å finne et sted hvor man kan sitte sammen. det er vel ganske få fly som ikke har noen form for plassering, og om det er den typen flyvning så er det jo ikke noe problem heller. Da er det jo bare å være tidlig nok ute, så får man den plassen man ønsker, barn eller ei.
Gjest Gjest_123_* Skrevet 16. januar 2010 #99 Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror sannelig Espen Lie har rotet seg inn på Kvinneguiden en lørdagskveld dere. Er det råd om bleieskift du er på jakt etter, kanskje?
aline Skrevet 16. januar 2010 #100 Skrevet 16. januar 2010 Haha. Ja det er greit å være tøff i kjeften på et internettforum, men i et fly fullt av passasjerer som ikke får sitte fordi du skal være trassig blir situasjonen plutselig en helt annen. (og ja. La oss bare si at jeg har som jobb å "overtale" folk.) Du fatter det ikke gjør du vel? DET ER IKKE DEN SITTENDE, BETALENDE PASSASJEREN FOLK VIL BLI FORBANNET PÅ! Det er den tomsingen av en gjerrigknark som står og blokkerer midtgangen, Les: DU! hva slags jobb du har, hadde heller ikke skremt meg! Hva skulle du gjort meg på ett fullt fly? som tidligere spurt, banket meg opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå