Aurora_A Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg holder snart på å bli sprø... Hver kveld (det slår oftes inn etter kl 19-20 om kvelden) så er det unormale mengder meg luft i magen. Jeg har prøvd litt halvhjeta å slutte å drikke melk, ikke spise brød/ hvete, spesielt ikke på kvelden, men hjelper ikke nevneverdig. Skjønner liksom ikke hva jeg gjør feil? Dette spiser jeg normalt på en dag: Frokost: Havregrøt med kruskaki laget på vann, med litt salt og brunost. Lunch: Salat og ett knekkebrød med makrell i tomat. Mellommåltid: Knekkebrød med brunost. Middag: Feks: en salat, fiskeburger, pasta og kjøttdeig, lapskaus osv. Kveldsmat: To knekkebrød. Drikker vann og juice.. prøvde meg på laktosefri melk i går (ikke godt) I tillegg så har jeg prøvd Oxytarm en periode og tar nå et glass Vi Sublim hver dag. Jeg trener også jevnlig (ca. tre ganger i uka) Føler jeg gjør mye rett, men allikevel promper jeg så fælt hver kveld at samboeren min snart kaster meg ut... Noen som har noen gode råd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå