Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Bruker du noen form for forum for oss som sliter med psykiske plager eller kjenner til noen slike plasser som er bra/dårlige? Har hørt at det finnes et som heter aldri-alene og et som heter stillheten (finnes kanskje fler).Går ut fra at det er lov å diskutere den type forum her siden det er helt annerledes enn KG. Noen som har noen erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Bruker du noen form for forum for oss som sliter med psykiske plager eller kjenner til noen slike plasser som er bra/dårlige? Har hørt at det finnes et som heter aldri-alene og et som heter stillheten (finnes kanskje fler).Går ut fra at det er lov å diskutere den type forum her siden det er helt annerledes enn KG. Noen som har noen erfaringer? Hei, her er et forum som er i startfasen men som ønsker nye medlemmer: Visit forum selvhjelp Velkommen!
Gjest Gjest A Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har erfaring med et forum som ikke finnes lenger. Iallefall ikke i sin opprinnelige form. Det var et forum for angst, depresjon og andre psyksiske problemer. Og for å være erlig så likte jeg det ikke.. Vi hadde da også en moderator som ikke var helt god. Og da ble det jo tydelig at når et forum er privat og ikke så stort er det sårbart for skaperens luner. Enkelte ble utestengt f.eks, på et tidspunkt det var svært uheldig dem og det var ikke noe "vi andre" kunne gjøre med det. Og hvem har egentlig rettighetene til det som blir skrevet på et slikt forum tro? Fikk også litt sekt følelse etter en stund. Men det var ikke direkte ene og alene forummets skyld. En kan sikkert få god støtte fra andre i samme sitvasjon i et slik forum. Men vil anbefale å være litt forsiktig.
Gjest Vinterhvit Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har negativ erfaring med slike forum som er lukket. De har en tendens til å tiltrekke seg feil folk, altså folk som lider av helt andre ting enn det forumet er beregnet for, og det hele ender som regel i krangel og bråk. Jeg ville heller lett etter støtte andre steder...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå