Gjest bergenser87 Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hei. Jeg fikk konstantert lavt stoffskifte da jeg var ca 15 år, (er nå 23) og har gått på levaxin daglig siden. Noe som en veninne nevte for meg er noe jeg har lurt litt på. Dere andre som går på Levaxin, blir dere fyllesyk? Jeg blir ALDRI fyllesyk!! Uansett om jeg blander alt mulig, som å drikker både øl, vin, brennevin, likør samme kveld/natt, blir jeg aldri dårlig dagen der på. Er trøtt og sliten, men aldri kvalm, eller hodeverk. NADA! Jeg har bare trodd jeg var helidig eller noe:) En vennine som er begynnt på sykepleier studie spurte meg for noen uker siden om det kanskje var pga. Levaxinen. Det er jo folk som tar allergi tab. for å ikke bli fyllesyk. Bare lurte på om noen har samme erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tar både Levaxin og allergimedisin. Allergimedisinen kan hjelpe på fyllesyke, men at Levaxin gjør det tror jeg ingenting på. Tror du bare er heldig! I tillegg er du såpass ung. Mange opplever at fyllesyken (og fyllesangsten, ikke minst) øker etterhvert som de blir eldre.
Gjest strykebrett Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tar både Levaxin og allergimedisin. Allergimedisinen kan hjelpe på fyllesyke, men at Levaxin gjør det tror jeg ingenting på. Tror du bare er heldig! I tillegg er du såpass ung. Mange opplever at fyllesyken (og fyllesangsten, ikke minst) øker etterhvert som de blir eldre. Signerer. Jeg var som ts i gamle dager og kunne drikke hva som helst og ble aldri det spor dårlig. Nå om dagen er det uaktuelt med mer enn et halt glass vin hvis jeg har planer dagen etter. Så det kan godt være aldreren.
Riskrem Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Jeg blir aldri kvalm eller får hodepine dagen derpå. Jeg blir bare litt sliten. Har tatt Levaxin i fem år. Jeg var sånn før jeg ble syk også da
Virreliten Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Levaxin erstatter bare et hormon kroppen din ikke klarer å lage selv. Og man kødder ikke med Levaxin hvis ikke man har sykdom som krever at man tar det. Punktum.
Mubba Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Jeg bruker levaxin, det samme gjør min mor og jeg skal love at det ikke er en "kur" for fyllesyke.. Dere har nok bare flaks!!
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Levaxin erstatter bare et hormon kroppen din ikke klarer å lage selv. Og man kødder ikke med Levaxin hvis ikke man har sykdom som krever at man tar det. Punktum. allright sir!
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Jeg tar både Levaxin og allergimedisin. Allergimedisinen kan hjelpe på fyllesyke, men at Levaxin gjør det tror jeg ingenting på. Tror du bare er heldig! I tillegg er du såpass ung. Mange opplever at fyllesyken (og fyllesangsten, ikke minst) øker etterhvert som de blir eldre. Tull. Jeg er 17 år og tør nesten ikke å drikke alkohol lenger. Jeg spyr opp igjen ALT. Både sammen dagen og dagen etter!
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Jeg tar både Levaxin og allergimedisin. Allergimedisinen kan hjelpe på fyllesyke, men at Levaxin gjør det tror jeg ingenting på. Tror du bare er heldig! I tillegg er du såpass ung. Mange opplever at fyllesyken (og fyllesangsten, ikke minst) øker etterhvert som de blir eldre. Tull. Jeg er 17 år og tør nesten ikke å drikke alkohol lenger. Jeg spyr opp igjen ALT. Både sammen dagen og dagen etter!
Gjest bergenser87 Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Oki, takk for svar. Da er jeg bare heldig da :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 Tull. Jeg er 17 år og tør nesten ikke å drikke alkohol lenger. Jeg spyr opp igjen ALT. Både sammen dagen og dagen etter! Les det jeg skrev EN GANG TIL! Jeg skrev MANGE, ikke alle. Jeg har alltid blitt skikkelig dårlig dagen derpå, men veldig mange jeg kjenner (jeg har passert 30) blir mye dårligere nå enn da de var i tenårene/tidlig i tyveårene.
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 levaxinen har nok ingen innvirkning på det. stoffskifteproblemer har derimot gitt alkoholintoleranse for min del, så jeg måtte gi opp alkohol ganske raskt.... jeg fikk det helt i starten av tyveårene, så det har nok ikke noe med alder å gjøre for min del. kan drikke alkohol forsåvidt, men blir veldig fort dårlig - og dagen derpå kommer samme kveld. blir fyllesyk av ett-to glass vin......
Riskrem Skrevet 15. januar 2010 #14 Skrevet 15. januar 2010 Bare så det er sagt må man IKKE FINNE PÅ å ta Levaxin bare for å unngå fyllesyke. Til dere som er friske altså...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå