Gjest Gjest_mina_* Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hei! Jeg har hatt kyssesyken for en stund tilbake (noen måneder) siden og har hatt veldi(!) hovne kjertler i mage/lysk. Har hatt veldig mye magesmerter i forbindelse med dette. Etter at jeg fikk kyssesyken har jeg også hatt mye mer menssmerter enn jeg pleier å ha (i tillegg får jeg smerter under eggløsning, og det har jeg aldri hatt før...). Syklusen har også blitt uregelmessig og kortere (varierer fra 25-29 dager). Jeg tenker (og håper) at dette skyldes kyssesyken og de hovne kjertlene eller noe annet i forbindelse med viruset.. Noen som har hatt kyssesyken som har opplevd dette????? Kan kyssesyken gi forandringer i syklusen?? Jeg har også stresset mye de siste månedene, og tenker at det også har innvirkning på syklusen min. Men leser som oftest at dette vil gjøre syklusen lengre/ at mensen ikke kommer i det hele tatt... Og det stemmer ikke med meg nei... Hvor lenge har man hovne kjertler etter kyssesyken egentli??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå