ihearttom Skrevet 14. januar 2010 #21 Skrevet 14. januar 2010 (endret) Da jeg bodde på hybel så hybelen min ut slik: Gardinene som hang der før var byttet ut med mine egne lyse lilla gardiner. Hvitt blomstrete sengeteppe og 5 rosa pynteputer. Rosa pledd som hang over lenestolen, og hvit pyntepute på stolen. Hvitt fake pels teppe på gulvet. Lilla duk på bordet og duftlys til pynt. Hvit lampe og lilla duk på nattbordet ved sengen. Pcen min, den eksterne harddisken og masse papirer og skrivebøker og rot på skrivepulten. Og bøker og rot i hyllene. Kopper og glass osv vasket jeg alltid rett etter jeg hadde brukt det Endret 14. januar 2010 av ihearttom
Lapetos Skrevet 14. januar 2010 #22 Skrevet 14. januar 2010 *kremt* Hos meg er det; oppvask i vasken, kaffe og te kopper over alt, klær over de fleste stolrygger, blader, tankekart på veggen, postkort og bilder, pc`en, ledninger alle steder og panteflasker. Også har jeg sånne vegg-klistremerker som ser ut som valmuer (fra Ikea) på døren. Men jeg bor ilag med en gutt da, vet ikke om det har noe å si? Tror ikke jeg hadde hatt en stor jack daniels plakat på veggen viss det var bare meg Er det et studentrom? I såfall må vi ominnrede leiligheten og seriøst vurdere å bli ryddige, for det hørtes ut som våre tilstander...
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #23 Skrevet 14. januar 2010 Alle student-/hybelboende jenter jeg kjenner har: Seng Pult Skap eller kommode Et bord som er lavere enn senga, så man må bøye seg ned til det, med duk på som er lagt på skrå Hyller på veggen Vinglass (gjerne fire av en type, to av en annen type osv. fordi man får dem i gave av andre som ikke aner hva man har fra før) Telysholdere Brukte asjetter, glass eller kopper En billig "lenestol" eller liten sofa som gjester sitter i på besøk, ellers er den full av klær som er "halvbrukte" Ofte et par sokker på gulvet, gjerne en topp og en truse også Enten flere bilder/plakater på veggene - eller ingenting, fordi det noen steder ikke er lov å henge opp noe
¤Pernille¤ Skrevet 17. januar 2010 #24 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er nysgjerrig på hvordan tegningen ser ut...
Momseguri Skrevet 17. januar 2010 #25 Skrevet 17. januar 2010 Jeg også Jeg kom forresten på en ting til; verdenskart på veggen. ca. 70% av dem jeg kjenner har det (inkl. meg selv). Selv om det ikke er lov å skru ting fast i veggen er det alltid mulig å henge opp plakater og bilder med det der blå tyggis greiene. (ergo: det er veldig lite innrammede bilder ute å går)
Løpegutt Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #26 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Vel om dere bor i Bergen By så er det bare å stikke innom arbeidsplassen min å kikke sitter å arbeider på bildet hver dag. Planlegger en hjemmeside etterhvert så den dukker vel opp der også Ellers takk for alle de glittrende innspillene Endret 18. januar 2010 av Løpegutt
Gjest Miam Skrevet 18. januar 2010 #27 Skrevet 18. januar 2010 Jeg bor i Bergen, hvor jobber du da? Kan jeg spørre hva tegningen skal brukes til?
Løpegutt Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #28 Skrevet 18. januar 2010 Her http://www.amalieskramshus.no/ Den skal på utstilling og selges
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #29 Skrevet 18. januar 2010 Husk for all del telys. Det er alle damene som kjøper telys på ikea som holder liv i hele konsernet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå