Gå til innhold

GULLKORN

Fremhevede innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

menneskene lar seg vanligvis lettere overbevise av grunner de selv oppdager enn av grunner som andre oppdager

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Diskusjon er en utveksling av kunnskap, mens krangel er en utveksling av uvitenhet

Gjest Madam Felle
Skrevet

la oss være takknemlige for idiotene. Uten dem kunne ikke resten av oss hatt suksess

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er ikke noe mennesker viser sin karakter i så mye som i hva de anser som tåpelig. Dumme og fornuftige mennesker er like uskadelige. Det er i de halveis dumme og de halveis vise den store faren ligger

Gjest Madam Felle
Skrevet

Der er ingen idiot som en gammel idiot. Du kan ikke slå erfaringen

Gjest Madam Felle
Skrevet

En tåpe finner alltid en større tåpe som vil beundre ham

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det finnes mennesker som aldri lærer noenting, fordi de forstår allting for tidlig

Gjest Madam Felle
Skrevet

Dumheten er meget farligere enn ondskapen, for ondskapen tar ferie av og til, men det gjør ikke dumheten

Gjest Madam Felle
Skrevet

Den som vet han er en tosk - er ingen ordentlig tosk

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er ikke apen, heller ikke tigeren i mennesket jeg frykter. Det er eselet

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ektemannen som ikke forteller sin kone alt, regner antagelig med at det hun ikke vet, ikke vil skade ham

Gjest Madam Felle
Skrevet

Uansett hvor lykkelig gift en kvinne er, er hun alltid like glad over å oppdage at det finnes hyggelige menn, som ønsket hun ikke var det

:sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor sliter en kvinne i 10 år for å endre en manns vaner, og for deretter klage over at han ikke lenger er den samme som hun giftet seg med

:hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

En arkeolog er den beste ektemannen en kvinne kan få; jo eldre hun blir, jo mere interessert blir han i henne

Gjest Madam Felle
Skrevet

Gift deg aldri med en enke - med mindre hennes første mann ble hengt

Gjest Madam Felle
Skrevet

Gi meg slik sinnsro at jeg klarer å godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen

Gjest Madam Felle
Skrevet

Intet gjør at noe fester seg intenst i hukommelsen som ønsket om å glemme det

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er klart at tanken ikke er fri - hvis det å hevde visse meninger gjør det umulig å skaffe seg et levebrød

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg er totalt uenig i det du sier, men jeg vil med våpen i hånd forsvare din rett til å si det

Gjest Madam Felle
Skrevet

Evnen til å bedømme kommer fra erfaring - og erfaring kommer fra dårlig bedømmelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...