Samantha Skrevet 12. januar 2010 #1 Del Skrevet 12. januar 2010 Berre eg som ikkje har fått med meg det eller...? For the world? Øhh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #2 Del Skrevet 12. januar 2010 Et raskt søk på google kunne nok garantert gitt deg svaret, men det står for "for the win". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 12. januar 2010 Kva betyr "For the win" då? Eg får vel google det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 12. januar 2010 #4 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) eh..jeg har alltid trodd det står for "fuck the world" Endret 12. januar 2010 av Troilltøva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 12. januar 2010 eh..jeg har alltid trodd det står for "fuck the world" Haha! Det trudde eg og!! Heilt til nokre statusar på Facebook var enda meir uforståelege enn nokon sinne og eg skjønte det måtte betyr noko anna... Sukk, eg føler meg gammal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superior Skrevet 12. januar 2010 #6 Del Skrevet 12. januar 2010 Kanskje det står litt her http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ftw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 12. januar 2010 #7 Del Skrevet 12. januar 2010 haha når du sier det så har jeg sett mange av mine venner har skrevet det i mange rare sammenhenger som jeg ikke har fått til og stemme med at det betyr "fuck the world", men NÅ skjønner jeg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellito Skrevet 28. januar 2010 #8 Del Skrevet 28. januar 2010 det betyr "for the winner" etter det jeg har forstått. Altså "for vinneren" hvis du ikke forsto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. januar 2010 #9 Del Skrevet 28. januar 2010 Tror det kan ha mange betydninger, det kommer an på hvilken situasjon det blir sagt eller skrevet. I World of Warcraft og andre online spill betyr det "For The Win/Winner". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 31. januar 2010 #10 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg og trodde lenge det stod for fuck the world. Men skjønte etterhvert at det betyr For The Win. Og sammenhengen det brukes i er vel om det er noe man synes er veldigveldig bra. Hvis jeg f.eks elsker ost, kan jeg skrive: Ost FTW! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 3. februar 2010 #11 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg og trodde lenge det stod for fuck the world. Men skjønte etterhvert at det betyr For The Win. Og sammenhengen det brukes i er vel om det er noe man synes er veldigveldig bra. Hvis jeg f.eks elsker ost, kan jeg skrive: Ost FTW! :D Noe så teit. Da var det tross alt bedre da osten var Konge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #12 Del Skrevet 3. februar 2010 Noe så teit. Da var det tross alt bedre da osten var Konge. Nå er det ikke så mange engelsktalende som sier Konge da FTW er jo noe som kom i det engelsktalende miljøet - altså i online spill o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #13 Del Skrevet 3. februar 2010 Mhm, tenk å si the cheese is king! til folk i onlinespill. De ville trodd du var gal. Så jeg sier.. WoW FTW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå