Gå til innhold

nachosform med creme fraishe


Fremhevede innlegg

Skrevet

For et par år siden hadde vi dilla på sånn "taco-form". Tror jeg pleide å lage den med creme fraishe i bunn, så kjøttdeig og deretter ost på toppen. Serverte nachos ved siden av.

Men få forekommer dte meg også at vi la nachochipsene også inn i blandingen, men nå klarer jeg ikke helt huske i hvilken rekkefølge vi da hadde det.. Hvordan ville du helst gjort det?

Er jo best med kjøttdeig på osten. Og nachos under kjøttdeig. Men å ha creme fraishe under eller over chipsene høres bare rart ut.

Noen innspill?

Og ja, jeg vil gjerne ha alt i en form, fordi det er enkelt og fordi det er godt - DET husker jeg iallefall;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått servert en slik tacoform i selskap, ikke med creme fraishe men med philadelphia ost - men tror konseptet er det samme.

Da var hvertfall formen smurt med philadelphia. Deretter kjøttfyll og så var nacho chipsen stukket nedi slik at de stod litt opp (ost på kjøttfyll og chips) - til slutt ost på toppen. Og ekstra nachos ved siden av.

Veldig godt! Håper det var forståelig og at det var denne fremgangsmåten du var på jakt etter :)

Skrevet

Denne oppskriften er vel noe alla det du er på jakt etter tenker jeg. Men, som Elinea skriver så er også denne med Philadelphia.

Har laget den to ganger, en gang slik som nevnt i linken, og en gang hvor vi la alt (også nachosen) i samme form. Vi kom vel frem til at det var greiest å lage det i to seperate former.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...