PoisonIvy Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Noen som husker Corny her? Verdens beste potetgull, etter min mening Jeg skulle gjerne hatt et bilde av Corny posen. Er det noen som kan hjelpe meg? Har kontaktet Maarud, men det har ingen produktbilder
Xtra_lilje Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 OT, men finnes det ikke en variant enda? Sombrero eller noe sånt?
PoisonIvy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 OT, men finnes det ikke en variant enda? Sombrero eller noe sånt? Det der blir nesten som å banne i kirken Sombrero er også laget av mais, men smaker overhode ikke det samme som gode gamle Corny... Dessverre
Gjest OJ Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Noen som husker Corny her? Verdens beste potetgull, etter min mening Jeg skulle gjerne hatt et bilde av Corny posen. Er det noen som kan hjelpe meg? Har kontaktet Maarud, men det har ingen produktbilder Corny var fantastisk: "Maarud så mår'u" Kan ikke du dra i gang en Facebook gruppe som vil ha Corny tilbake? Leste akkurat i VG om flere produkter som har blitt relansert pga Facebook.
Gjest yesman Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Noen som husker Corny her? Verdens beste potetgull, etter min mening Jeg skulle gjerne hatt et bilde av Corny posen. Er det noen som kan hjelpe meg? Har kontaktet Maarud, men det har ingen produktbilder Hmm.. Sikker på at det ikke var kims som hadde den?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Noen som husker Corny her? Verdens beste potetgull, etter min mening Jeg skulle gjerne hatt et bilde av Corny posen. Er det noen som kan hjelpe meg? Har kontaktet Maarud, men det har ingen produktbilder CORNEY VAR VERDENS BESTE POTETGULL, MELD DEG INN I GRUPPA PÅ FACEBOOK CORNEY POTETGULL JEG DIGGER DEN NYE STARTSIDEN PÅ NETT http://www.EASYATNET.COM ALLE burdte lagre dette som sin startside..
Gjest Gjest_veronika_* Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Noen som husker Corny her? Verdens beste potetgull, etter min mening Jeg skulle gjerne hatt et bilde av Corny posen. Er det noen som kan hjelpe meg? Har kontaktet Maarud, men det har ingen produktbilder ååååååå jeg trodde bare det var meg som savner den fantastiske potetgullet... den var sååå sinnsyk god..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå