Gjest Belle82 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hei! Jeg sitter alene med en del bekymringer nå, og trenger litt råd. Jeg er 27 år gammel. Har 2 barn, og har alltid hatt regelmessige menstruasjoner. Har det siste året vært meget sliten og trett, og gått til legen uten at han fant noe ved vanlig blodprøve. For 3,5 mnd siden opphørte min mensutruasjon. Jeg ble henvist til spesialist gynekolog i forrige uke, og der foretok han flere undersøkelser. Venter nå på svar. Det jeg stusset over, var at han ikke fant den ene eggstokken min. Han sa veldig lite. Og nå lurer jeg på hva dette kan være. Jeg er normalvektig, trener ikke for ofte. Jeg er IKKE gravid! Har tatt 2 graviditetstester (en hjemme og en hos legen) Jeg bruker heller ingen p-piller, da min mann er sterilisert. Noen med liknende erfaringer? Hilsen bekymrede meg
Lillemeiii Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Fant ikke eggstokken? Hmm, bestill time hos gynekolog, de har mye mer peiling enn fastlegen din! EDIT: Beklager, hehe, leste litt for raskt igjennom. Tilbake til null da egentlig, hørtes rart ut! Håper du får noen positive svar fra gynekologen din da ihvertfall! Endret 12. januar 2010 av Lillemeiii
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Har ikke hørt noe enda...Lurer på hvor lang tid det går normalt, før man får prøvesvar? Han sa at dem skulle sendes til Bergen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå