Gå til innhold

Hva er galt med meg?


Fremhevede innlegg

Gjest Belle82
Skrevet

Hei!

Jeg sitter alene med en del bekymringer nå, og trenger litt råd.

Jeg er 27 år gammel. Har 2 barn, og har alltid hatt regelmessige menstruasjoner.

Har det siste året vært meget sliten og trett, og gått til legen uten at han fant noe ved vanlig blodprøve.

For 3,5 mnd siden opphørte min mensutruasjon.

Jeg ble henvist til spesialist gynekolog i forrige uke, og der foretok han flere undersøkelser. Venter nå på svar.

Det jeg stusset over, var at han ikke fant den ene eggstokken min.

Han sa veldig lite.

Og nå lurer jeg på hva dette kan være.

Jeg er normalvektig, trener ikke for ofte.

Jeg er IKKE gravid! Har tatt 2 graviditetstester (en hjemme og en hos legen)

Jeg bruker heller ingen p-piller, da min mann er sterilisert.

Noen med liknende erfaringer?

Hilsen bekymrede meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fant ikke eggstokken? Hmm, bestill time hos gynekolog, de har mye mer peiling enn fastlegen din!

EDIT: Beklager, hehe, leste litt for raskt igjennom. Tilbake til null da egentlig, hørtes rart ut! Håper du får noen positive svar fra gynekologen din da ihvertfall!

Endret av Lillemeiii
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Har ikke hørt noe enda...Lurer på hvor lang tid det går normalt, før man får prøvesvar?

Han sa at dem skulle sendes til Bergen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...