Gå til innhold

plantere


Fremhevede innlegg

Skrevet

hei

jeg vil plantere mine øynebryn,kan jeg gjøre det her i Norge?

hilsen Sonya

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trine_*
Skrevet
hei

jeg vil plantere mine øynebryn,kan jeg gjøre det her i Norge?

hilsen Sonya

hva mener du??

  • 2 uker senere...
Skrevet
hva mener du??

kunne man plantere øynebryn isteden for å tatoere den???

hilsen sonya

Skrevet

Du mener vel implantere?

Jeg vet ikke om det kan gjøres i Norge.

Men hva slags hår skal du bruke til dette da, tenkte du? Du kan jo ikke akkurat ta hår fra hodet ditt til det. Heller ikke kjønnshår eller annet hår, regner jeg med....

Skrevet (endret)

Oi, hahahaha! Jeg må si jeg skvatt litt når jeg leste tittelen. Plantere, jeg trodde du mente du skulle "plante" øyenbrynene dine, slik som man planter blomster! :skratte:

Fin start på dagen! :bolledeig:

Endret av Fjonana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...