Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 hei jeg vil plantere mine øynebryn,kan jeg gjøre det her i Norge? hilsen Sonya
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 hei jeg vil plantere mine øynebryn,kan jeg gjøre det her i Norge? hilsen Sonya hva mener du??
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 hva mener du?? kunne man plantere øynebryn isteden for å tatoere den??? hilsen sonya
Ellevill Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Du mener vel implantere? Jeg vet ikke om det kan gjøres i Norge. Men hva slags hår skal du bruke til dette da, tenkte du? Du kan jo ikke akkurat ta hår fra hodet ditt til det. Heller ikke kjønnshår eller annet hår, regner jeg med....
Fjonana Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 (endret) Oi, hahahaha! Jeg må si jeg skvatt litt når jeg leste tittelen. Plantere, jeg trodde du mente du skulle "plante" øyenbrynene dine, slik som man planter blomster! Fin start på dagen! Endret 21. januar 2010 av Fjonana
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå