Gå til innhold

spiser lite, så alkohol

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det farlig å spise lite når jeg skal ut å drikke senere på kvelden?

jeg spiser ofte aldri før 4, å vis jeg skal ut en dag tar jeg en pizza eller noe raskt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir forterer beruset, og det er uansett ikke bra for kroppen.

Skrevet

jeg drikker aldri mye lenger, 2-3 glass vin eller noe.

Skrevet

Hvor store er disse vinglassene? Er det slike nye som er ganske store eller er det de gamle som er mindre?

Skrevet

Det er ikke "farlig", men jeg synes i hvert fall det er veldig ubehagelig å drikke når jeg har spist veldig lite/magen er tom. Blir fortere "sur" i magen og fortere svimmel og beruset, dessuten blir jeg fortere sliten eller trøtt fordi kroppen mangler energi.

Skrevet
Hvor store er disse vinglassene? Er det slike nye som er ganske store eller er det de gamle som er mindre?

det er de gamle, kansje en halv flaske vin. er ikke sikker på hvor mange av di gamle vinglassene du har i en flaske mn, sånn ca vertfall.

Det er ikke "farlig", men jeg synes i hvert fall det er veldig ubehagelig å drikke når jeg har spist veldig lite/magen er tom. Blir fortere "sur" i magen og fortere svimmel og beruset, dessuten blir jeg fortere sliten eller trøtt fordi kroppen mangler energi.

jeg har ikke opplevd å bli noe av dette. ingenting ubehag. mn jeg vil ikke skade kroppen vis d er veldig dårlig

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...