Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei Hver tirsdag har vi møte etter jobb,det går på rundgang hvem som lager å har med mat. Mitt problem er at jeg ikke har noen idee om hva jeg skal lage,og trenger derfor tips til lettvint mat. Har mulighet til å varme opp. IKKE pastasalat. Vi har sikkert spist det 10 ganger det siste halveåret. På forhånd takk:)
Rødtoppen86 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Tacobord :D Bare å steke masse kjøttdeig, raspe ost og skjære opp diverse grønnsaker, så kan alle forsyne seg med det de ønsker. Wraps er vel det enkleste å ha med å gjøre hvis det ikke blir for grisete da.
Gjest Marlo Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Hva med noe litt mer "svensk" som smørgåstårta? Eller tynnbrød med diverse i? smörgåstårta Div tunnbröd Div tunnbröd Tunnbröd, kan bl.a. väre lefser. Slike harde firkantede man får kjöpt i en pakke med 10 stk og man må vete dem i litt vann för dem blir myke.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Varm opp pitabrød som deles i 4. Server med falafel, hummus, tabbouleh, små kyllingspyd og salat?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Hmm, hva med ulike paier? Har nylig fått dilla på paier, av en eller annen grunn! Mozarellapai, tomat-og fetaostpai, skalldyrspai, rekepai, ost-og skinkepai eller salami og brie, kantarellpai, ostepai med fiken og pære, kyllingpai...Nam nam!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå