Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er så redd for å ha dårlig ånde! De som har det, merker de det selv? Jeg tenker at om de visste det, så ville de ha tatt en tyggis eller noe (tyggis hjelper nok ikke i alle tilfeller). Hvordan kan jeg finne ut om jeg har dårlig ånde, uten å spørre noen?
Pjukset Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Jeg merket det veldig godt selv, men mange merker nok ingenting. Jeg vet ikke om noe måte å teste på annet enn å puste på noen Du kan jo høre med tannlegen din, da får du trolig den ærligste tilbakemeldingen
tineline Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg syns jeg kan lukte min egen dårlige ånde ved å puste på et speil eller noe. Hånda har så mye lukt at jeg ikke stoler på den. Nå skal det sies at jeg aldri har hørt at jeg skal ha spesielt dårlig ånde, men sjekker av og til med speilmetoden.
Anaconda Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg er overbevist om at mange med dårlig ånde ikke merker det selv. Daglig bruk av tanntråd og fluorskyll hjelper på Det er en type fluorskyll (hvit flaske med grønn eller blå)på apoteket som skal hjelpe spesielt mot dårlig ånde, og denne funker! Husker ikke navnet på denne. Endret 12. januar 2010 av Anaconda
Dolly-Betty Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Unngå overflødig engstelse - bruk SB12!
Anaconda Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Unngå overflødig engstelse - bruk SB12! Nettopp! Det var den jeg mente
Pjukset Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Jeg ville vært forsiktig med langvarig bruk av slike midler.
Gjest Gjest_p Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Sleik deg på underarmen, la det tørke og deretter lukter på området du sleiket. Det er ikke verre enn det
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Jeg hadde mye dårlig ånde før og kjente det når jeg fikk en vond smak i munnen. For meg hjalp det å slutte og drikke melk og begynne og børste tunga. Jeg kan puste i hånda og kjenne om jeg har dårlig ånde og så vet jeg at jeg har dårlig ånde når jeg er sulten eller har mensen.
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Sleik deg på underarmen, la det tørke og deretter lukter på området du sleiket. Det er ikke verre enn det Visstnok på håndleddet
Gjest Aurora:* Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Hm, merker ikke akkuratt selv at jeg har dårlig ånde, men mer at jeg har en dårlig smak i munnen. Så jeg pleier som regel alltid og gå med munnspray i veska Og pusser tenner morgen og kveld, børster tungen, og enkelte dager bruker jeg munnvann :-)
Anaconda Skrevet 13. januar 2010 #12 Skrevet 13. januar 2010 Jeg ville vært forsiktig med langvarig bruk av slike midler. fordi at..?
Anaconda Skrevet 13. januar 2010 #13 Skrevet 13. januar 2010 Jeg hadde mye dårlig ånde før og kjente det når jeg fikk en vond smak i munnen. For meg hjalp det å slutte og drikke melk og begynne og børste tunga. Jeg kan puste i hånda og kjenne om jeg har dårlig ånde og så vet jeg at jeg har dårlig ånde når jeg er sulten eller har mensen. Dårligere ånde ved mensen? Interessant fenomen! *Google*
Pjukset Skrevet 13. januar 2010 #14 Skrevet 13. januar 2010 fordi at..? Nå vet jeg ikke konkret hva SB12 inneholder, men munnvann generellt inneholder stoffer som er allergifremkallende. Dessuten tar slike munnvann knekken på de bakterier som bør bør være i munnhulen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå