kriztine Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hva gjør dere når dere er deppa? noen som har tips for å komme litt opp igjen?
Troyamin Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Akkurat nå går livet mitt opp og ned. Beste medisin da, er å ut og "rase fra seg" i skogen! Helt alene sammen med bikkjene. Hurtig tempo til man hører blodet bruse i ørene. Da blir jeg deilig sliten etterpå og humøret stiger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå