redchilli Skrevet 13. januar 2010 #41 Del Skrevet 13. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? JA! haha! 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? Når vi gikk hjem fra kino en gang, greide ikke holde meg mer, så sa bare "nå må jeg faktisk fise" 3. Var det flaut? haha litt, men han lo 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? - Ja å tisse, ikke bæsje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 18. januar 2010 #42 Del Skrevet 18. januar 2010 synes det er morsomt at endel skriver at de ikke fiser forran kjæresten, når man regner med at et menneske i snitt fiser 20-25-30 ganger daglig! så selvfølgelig gjør man det, bare kanskje ikke så åpenlyst. jeg er nok en av de, som ikke fiser høyt, ikke egentlig fordi det er om å gjøre, bare at det som regel faller seg sånn. kjæresten min derimot har en sprø tarm og kan ikke noe for at han må fise en del. han har fortalt hvordan han i begynnelsen når vi ble sammen fant på unnskyldninger for å kunne gå utenfor døren fordi trykket rett og slett ble for stort og han konstant gikk med vondt i magen. jeg kan selvsagt ikke nekte han å fise! derimot har jeg innført et par regler for folkeskikks-skyld, blant annet ingen fis når vi spiser, har sex, osv. ellers er det jo bare forran meg han gjør det, ikke når vi har besøk! så det er jo ikke snakkk om folkeskikk- eller ikke folkeskikk! det finnes linjer imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huff da Skrevet 18. januar 2010 #43 Del Skrevet 18. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? - Prøver ikke å gjøre det, men har ekstremt mye luft i magen og ikke alltid lett å holde seg, men jobber med det. for det er ikke dem små, tyste stille prombene jeg sliter med uten dem stinkende og høye. døds flaut 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? - husker ikke 3. Var det flaut? - ja 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? - tisse e greit men ellers vil jeg vare alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 18. januar 2010 #44 Del Skrevet 18. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? -Jo, ja. Promper ikke så mye, og prøver å begrense de verste, men promper nå hvis jeg må 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? -Uff, alt for tidlig. Hadde bare vært sammen noen uker, lå i sengen og jeg hadde akkurat sovnet. VÅKNET av at jeg prompet skikkelig høyt! 3. Var det flaut? -Ekstremt flaut! Men i ettertid ler vi av det begge to Han har sagt at han synes det var befriende at jeg prompet først, og på en såpass høylydt måte, for da trengte ikke han å bekymre seg for å gjøre det samme... 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? -Tisse går greit, nr. 2 gjøres kun bak lukkede dører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. januar 2010 #45 Del Skrevet 18. januar 2010 jeg har bare vanskeligheter med å tenke meg et fordhold der man blir flau over rap, fis og bæsjing. For min del er det slik jeg er vant til fra oppveksten. Vi var tre jenter, og det var ikke normalen at vi feis rundt hverandre, ihvertfall ikke uten at det var ett uhell. Vi hadde ett godt og avslappet forhold til hverandre, kunne tisse mens de andre var på badet, men promp og bæsj holdt vi for oss selv. Synes ikke det var noe merkelig, og følte det ikke vanskelig på noen måte. Husker min far, som jeg besøkte en gang i blant, feis og pelte nese.... og jeg syntes det var ubehagelig! Det var IKKE naturlig for meg at vi gjorde slike ting rundt hverandre, og det føltes på ingen måte som fritt eller komfertabelt. Derfor har jeg forblitt slik, at jeg ikke synes det er naturlig å prompe og bæsje sammen med andre, tisse med kjæresten på badet har jeg nok kunnet gjort flere ganger, men der stopper det altså. Og det uten at det føles ubehagelig på noen måte. Det er meg... Det er ikke tabu å fise og rape foran partner, det er normal folkeskikk å ikke gjøre det! Hvis jeg ved et uhell slipper en fis eller det kommer en rap, så sier jeg "unnskyld". Jeg blir ikke flau, jeg synes ikke det er morsomt, jeg synes det er uhøflig og respektløst, derfor ber jeg om unnskyldning! At andre viser mer respekt og høflighet til fremmede enn de viser sin partner får være deres sak. Jeg gjør det ikke! nemlig, det er slik jeg er opplært også. Det kan skje uhell, men da unnskylder man seg og dersom noen hadde ledd av det og laget en sak av det, ville jeg faktisk følt at forholdet oss imellom ble mer ubekvemt. synes det er morsomt at endel skriver at de ikke fiser forran kjæresten, når man regner med at et menneske i snitt fiser 20-25-30 ganger daglig! så selvfølgelig gjør man det, bare kanskje ikke så åpenlyst. . Ved å si det, så sier du jo også at vi fiser foran kollegaer, sjefer, kunder og bekjente, for det er vel faktisk størsteparten av dagen som går med til å være rundt andre en kjæresten tross alt. Så da er vi jo over på at alle fiser rundt alle de er sammen med i løpet av en dag, uansett nær eller fjern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. januar 2010 #46 Del Skrevet 18. januar 2010 Enig her. Og for de som evt. skulle påstå det, så handler det absolutt ikke om å være komfertable med hverandre, og det å tørre å slippe seg løs. Man skal da være oppdratt såpass at man skjønner at promping hører hjemme på toalettet. Da er ikke jeg oppdratt noe bra. Ikke interessert i å ha det like "formelt" med dama, som det man har det på et jobbmøte, hvor det er pinlig om det romler litt i magen, og man haster av sted ut om man må Det vil ikke si at jeg har fisekonkurranser og er helt drittunge, bare orker ikke sånne folk som har sånn - kall det "god oppvekst" at de har et heeelt unaturlig annstrengt forhold til sånne helt naturlige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. januar 2010 #47 Del Skrevet 18. januar 2010 Da er ikke jeg oppdratt noe bra. Ikke interessert i å ha det like "formelt" med dama, som det man har det på et jobbmøte, hvor det er pinlig om det romler litt i magen, og man haster av sted ut om man må Det vil ikke si at jeg har fisekonkurranser og er helt drittunge, bare orker ikke sånne folk som har sånn - kall det "god oppvekst" at de har et heeelt unaturlig annstrengt forhold til sånne helt naturlige ting. Nei DET er jo greit! Hvis man virkelig må, og man ikke orker/har mulighet til å gå på badet, så er det jo ingen krise. Jeg selv promper aldri i andres nærvær, men mindre det skjer et uhell, men kjæresten min er så "barnslig" at han av og til promper med vilje for å plage meg. Noe jeg egentlig bare synes er irriterende, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå