Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sett i en strikke - butikk engang en hals som var strikket av dobbel tynn alpakka tror jeg. Tror også den var strikket rett og vrang rett fram et stykke før den ene kortsiden ble montert fast nederst på langsiden i den andre ende (håper dere forstår forklaringa, ble litt kronglete). Noen som har mønster på en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har sett i en strikke - butikk engang en hals som var strikket av dobbel tynn alpakka tror jeg. Tror også den var strikket rett og vrang rett fram et stykke før den ene kortsiden ble montert fast nederst på langsiden i den andre ende (håper dere forstår forklaringa, ble litt kronglete). Noen som har mønster på en slik?

hehe kronglete? neida! Ikke i det hele tatt. Navnet på halsen er

Wham Bam Thank you Lamb - og oppskrift finner du ved å følge link her.. http://timotei-timotei.blogspot.com/2009/0...k-you-lamb.html

Skrevet
hehe kronglete? neida! Ikke i det hele tatt. Navnet på halsen er

Wham Bam Thank you Lamb - og oppskrift finner du ved å følge link her.. http://timotei-timotei.blogspot.com/2009/0...k-you-lamb.html

Takk for svaret, men forklaringa var nok litt kronglete likevel. Men dette mønsteret var også fint;) På den jeg tenker på er kortsida montert i langsida, slik at halsen blir hengende i en spiss foran på brystet. Meg jeg gir meg ikke, prøver å lete mer. Flere forslag mottas med TAKK;)

Skrevet

Du kan høre i butikken du så den i, kan hende de husker hvor den kommer fra.

Skrevet

garnstudio.no har massevis av gratis oppskrifter liggende, kanskje du kan bla gjennom bildene og se om du finner noe som ligner?

Skrevet

Ikke akkurat det du spør etter - men jeg fikk en hals i julegave fra svigermor, designet av Arne&Carlos. Veldig fin.

Bilde nr 6 fra venstre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...