Gå til innhold

Bra sex uten orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest SuperSurre
Skrevet

Heihei

Sitter her og leser gjennom forumet. Virker som om det er mange seksuelt frustrerte mennesker her? Folk sier de har dårlig sex, og ikke har lyst på sex mer fordi de aldri får orgasme - jeg kan ikke skjønne dette!

Jeg og parteren min har helt FANTASTISK sex! Jeg elsker sexen vår, og vi har oss gjennmsnitt en gang og dagen. Somsagt, ingen orgasmer men nydelig sex..

Må man ha orgasme da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heihei

Sitter her og leser gjennom forumet. Virker som om det er mange seksuelt frustrerte mennesker her? Folk sier de har dårlig sex, og ikke har lyst på sex mer fordi de aldri får orgasme - jeg kan ikke skjønne dette!

Jeg og parteren min har helt FANTASTISK sex! Jeg elsker sexen vår, og vi har oss gjennmsnitt en gang og dagen. Somsagt, ingen orgasmer men nydelig sex..

Må man ha orgasme da??

Selvsagt må man ikke det, men de fleste vil nok foretrekke det som en slags "prikk over i-en"

Det viktigste er jo at man har god sex og er fornøyd.

Hva andre mener er riktig er jo underordnet

Skrevet
Heihei

Må man ha orgasme da??

Absolutt ikke!! Sexen jeg og min kjæreste er heelt fantastisk, han kommer hver gang men det gjør ikke jeg. Men det gjør meg ingenting! Kan ha det superdeilig uten å få orgasme og ;)

Gjest SuperSurre
Skrevet
Absolutt ikke!! Sexen jeg og min kjæreste er heelt fantastisk, han kommer hver gang men det gjør ikke jeg. Men det gjør meg ingenting! Kan ha det superdeilig uten å få orgasme og ;)

Enig med du:) Er ikke orgasmen det står på liksom:)

Skrevet

Jeg kommer av å bli fingret/slikket, men ikke under selve samleiet. For min del trenger jeg ikke det akkurat da. Det er jo, som allerede sagt, utrolig deilig fra før av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...