Gå til innhold

Deepthroating hvor digg er det egentlig?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet
"Gagging" er altså i de aller fleste tilfeller en dominant handling fra mannens side. Man kjører på i munnen og halsen til den stakkars jenta brekker seg. Noen kvinner liker dette, på grunn av den underdanige tilstanden, men jeg tror nok de fleste vil betakke seg for det.

Jeg synes det høres merkelgi ut, helt uhørt. Er ikek interessert i å bli kvalt/miste pusten.

En kvinne kan fint like å bli dominert på så mange andre måter enn kvelning. Dominans fra mannens side er velkomment, men ikke en nær-døden opplevelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Greit det - men det å blokkere svelget sitt er ikke bare fornedrende, det er helsefarlig.

Når sex truer ens liv og pust, da er det plutselig ikke så morsomt lengre. Kvinner har dødd/blitt kvalt av deepthroating.

Jeg synes det høres merkelgi ut, helt uhørt. Er ikek interessert i å bli kvalt/miste pusten.

En kvinne kan fint like å bli dominert på så mange andre måter enn kvelning. Dominans fra mannens side er velkomment, men ikke en nær-døden opplevelse.

Det er da ikke helsefarlig?! Om noen kveler kjæresten/sexpartnern på denne måten så er det ikke deepthroatinga i seg selv som er årsaken - det er mannens lyst (til å drepe, ta det til det ytterste, eller rett og slett at lysten tar overhånd, take your pick).

Når det er sagt, så er det helt klart slik at ikke alle som liker å bli dominert liker å deep-throate eller miste pusten. Sånn er det bare, som med BDSM. Man kan like aspekter ved det uten å like hele pakka. Personlig digger jeg deep-throating, kanskje delvis pga. at jeg liker breath-control.

Samtidig opplever jeg ikke at deep-throating bestandig er fornedrende. Når jeg gjør det på eget initiativ er det ikke det. Når han derimot tar (over) styringa, kan det fort bli det - sammen med andre domineringsteknikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...