Sandman Skrevet 1. september 2003 #21 Skrevet 1. september 2003 Det mest harry jeg kan tenke meg er Kvinneguidens Diskusjonsforum.
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #22 Skrevet 1. september 2003 Det mest harry "jeg" kan tenke "meg" er menn som henger på Kvinneguiden og synes det er harry... Det nest mest harry "jeg" kan tenke "meg" er bruker som skryter på seg konsulenter og annet småsnacks. Skryting bør tas heeelt ut, jf. festen i Drammensveien 1 i februar!
Gjest Zirine Skrevet 1. september 2003 #23 Skrevet 1. september 2003 Jeg synes ikke harry kun kan betegnes som å gi faen (zirine). Det er mange som er urharry som legger mye arbeid i å være harry, som cowboy-laila. Det betyr at (ifølge deg) alle som ikke følger en moteriktig stil er harry?
Gjest Zirine Skrevet 1. september 2003 #24 Skrevet 1. september 2003 Jeg synes ikke harry kun kan betegnes som å gi faen (zirine). Det er mange som er urharry som legger mye arbeid i å være harry, som cowboy-laila. Det betyr at (ifølge deg) alle som ikke følger en moteriktig stil er harry?
VesleBråka Skrevet 1. september 2003 #25 Skrevet 1. september 2003 Nei, jeg er nok ingen moteslave. Jeg mente at hver enkelt ofte definerer verden utifra seg selv, så alt som er "anderledes" er da harry. Harry er jo et nokså flytende begrep. De som liker DDE synes de som liker trance er harry. De som liker trance synes DDE-fans er harry. De som kun bruker designerklær synes de med olabukse er harry. De med olabukse synes de med designerklær er sprø/harry. osv osv osv. Verdensanskuelsen blir da at "JEG" er sentrum i verden, og alt som ikke er som "MEG" er harry. Eller kanskje dette gjelder mest for folk med god selvtillit? De med dårlig selvtillit er helt motsatt? (bipolare harryslaver, hehe)
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #26 Skrevet 1. september 2003 De som liker DDE synes de som liker trance er harry. Jeg er ikke så sikker på om DDE fans er så glad i å bruke harrystempel på andre....bare en teori.
Gjest ÜberHarry Skrevet 1. september 2003 #27 Skrevet 1. september 2003 Det samme kan vel sies om Vikingararnarnarna
Gjest ÜberHarry Skrevet 1. september 2003 #28 Skrevet 1. september 2003 Det samme kan vel sies om Vikingararnarnarna-fans
Gjest ÜberHarry Skrevet 1. september 2003 #29 Skrevet 1. september 2003 Det samme kan vel sies om Vikingararnarnarna-fans
VesleBråka Skrevet 1. september 2003 #30 Skrevet 1. september 2003 Ok, kanskje ikke DDE-fans kaller trance-folk akkurat harry, men at de har et eller annet negativt stigmatiserende uttrykk om dem - det er jeg sikker på! Mange unge gutter idag er veldig strigla på håret, så kanskje de ikke kalles harry, men femi? Er det egentlig bedre?
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #31 Skrevet 1. september 2003 det verste er nok å være femi og harry på en gang en homo i grilldress liksom
Gjest Jonas Skrevet 1. september 2003 #32 Skrevet 1. september 2003 Å bruke negative stigmatiserende uttrykk på folk annerledes enn seg selv og til stadighet ha trangen til å definere alle andre i en boks kan vel sies å være borderline til hersketeknikk. (latterliggjøring og ufarliggjøring)
Gjest Jonas Skrevet 1. september 2003 #33 Skrevet 1. september 2003 det verste er nok å være femi og harry på en gang en homo i grilldress liksom De fleste homoer er vel altfor forfengelige til å tillate seg å ta en grilldress i bruk....
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #34 Skrevet 1. september 2003 ikke ale homofile som er forfengelige da
Gjest Jonas Skrevet 1. september 2003 #35 Skrevet 1. september 2003 ikke ale homofile som er forfengelige da Det er mulig det er derfor jeg valgte å si "de fleste"
VesleBråka Skrevet 1. september 2003 #36 Skrevet 1. september 2003 P Diddy er jo kongen av grilldresser, samtidig har han sitt eget designermerke som selger bra blandt de unge, rike og trendy. Elton John er homse og konge av hm.. paljetterte grilldresser..eller hva man skal kalle det. Er de da harry? Eller er de omvendt-harry, de er så rike og berømte at harry-labelen er for liten for dem og de kan tillate seg alt? Cowboy-Laila og Elton John har jo forbausende mye til felles i stil. Den ene er harry, den andre "har integritet".
Gjest Vanessa Skrevet 2. september 2003 #37 Skrevet 2. september 2003 Vanessas harryliste: -Grilldress, selvfølgelig. Og hvite sokker. Og sokker som synes pga for kort bukse. - Hjemmelaget alkohol. - Rullings. - Folk som virker å være mer opptatt av å få handlet kvoten enn av å rekke flyet. - Ringer på alle fingrene. - Sjokkbleket hår, særlig mot solbrun hud. - Bart og skjegg. - Hår under armene og på leggene. - Ring i øret. - Knallrød neglelakk. i det hele tatt...
Gjest Paul Skrevet 2. september 2003 #38 Skrevet 2. september 2003 Vanessas harryliste: - Hjemmelaget alkohol. - Bart og skjegg. - Hår under armene og på leggene. Hjemmelaget alkohol er nå forståelig i et land der man betaler blodig mye for en flaske brennevin. Det er ikke harry å ha dårlig råd. Bart og sjegg....hvorfor skulle det være harry? Må man helst se like ut alle sammen? Helt uenig. Selv om du foretrekker menn uten bart og sjegg, så kvalifiserer det slett ikke til kategorien harry. Hår under armene og på leggene. Her håper og tror jeg du mener for kvinner. For menn å barbere seg under armer og legger er nå litt uvanlig. Ihvertfall for heterofile.
kjellebassen Skrevet 3. september 2003 #39 Skrevet 3. september 2003 Etter de flestes mening her må jeg være ganske harry....Jeg har gått i shorts,T-trøye og slipperser i hele sommer, handler nesten all maten min i Sverige og har ikke bil. I tillegg er jeg fotball-gal og spiller bedrifts fotball selv. Jeg har ikke bil men liker ikke å gå av den grunn. Hører på all slags musikk men Metallica er BEST. Hvor mye mer harry kan man bli??? (Men så bor jeg i Halden tross alt da )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå