Gå til innhold

Hvor mye skrangler det i eggstokkene dine

Gjest Mann26

Anbefalte innlegg

Jupp...fjortiser i alle aldre!

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har naturligvis ikke vår Herre utstyrt meg med noe slags eggstokker det kan skrangle (?) i, noe som i og for seg ikke kan sies å være noe savn hos meg, allikevel kan også jeg nå og da selvsagt la meg begeistre av utseende til individer av mitt eget kjønn. Men den avbildede ”drengen” som er temaet for tråden her, er bare i utgangspunktet ikke av det slaget som får det til å svinge noe nevneverdig utover normalt i emosjonene hos meg, -men må mer enn gjerne være det for andre.

Jeg begeistres helst av skjønnhet som er mer ubesudlet, uambisiøs, og stråler ut fra hjertet til den som bærer den, lever i den, uansett kjønn, alder. Men det er selvsagt vanskelig å vurdere et helt menneske på svært lang avstand, indirekte, via tilårskomne modellfotografier, rollen han måtte ha ikledd seg for oppdraget og posering supplert av mer eller mindre rettskaffende omtaler av karriere og liv. Kanskje har, eller hadde karen ett vinnende vesen i det virkelige liv, som tilfører det hele andre og større dimensjoner, men det er vel kun de som har lært han å kjenne direkte, i det private, som kan vite noe om det. Uansett var det vel ikke det tråden skulle omhandle, det var vel den fysiske skjønnhets- og seksualappellen i bildet, trådstarteren ønsket å ta temperaturen på, og hittil har vel de rene ovasjonene uteblitt, for å si det mildt.

Hvis en absolutt skal hige etter de som nærmest signaliserer ut til omgivelsene at de har tilbrakt timer, år, på helsestudio, med mager diettmat som føde, muligens med primær motivasjon at andre nærmest skal gå i spinn når de ser dem ( ikke dermed sagt at akkurat det nødvendigvis trenger å gjelde for Channing Matthew Tatum, som vel var en atlet i sine unge år ), så sprader det vel idag på de fleste motemoloer, rundt omkring i denne verden, mange universelt vel så pene og kjekke menn av ulikt slag. Ihvertfall synes det slik for meg, men slikt er og blir ganske subjektivt, så avhengig av øynene som ser og hva de lar seg behage av.

Som andre er inne på her, så har også mannen lagt en del på seg og fått noen flere år på baken siden bildene det lenkes til tidligere i tråden ble tatt. Han fremstår nok hos de fleste i dag som en, per definisjon, voksen mann, med alt det som hører der til. Dessuten lot han seg vel smi i hymens lenker sist sommer, så han er med andre ord, ihvertfall for tiden, antagelig ikke tilgjengelig for kvinneguidenbrukere med eventuelt skranglende bløtvev.

Rettelse: skrivefeil

Endret av Kavalér
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spesielle med denne universelle instinktive kjønns-, religions- og artsuavhengige tiltrekningen er at den bare virker på fjortisjenter.

Jeg er til dels enig i resonnementet ditt :-) Dette på grunn av at såkalte "fjortiser" (14-19 år) i større grad er i kontakt med instinktene sine, og i mindre grad lar hjernen fortelle dem hvilke menn som det er "smart" å falle for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillefisk
:-)

Hvis dere ser bort i fra det materielle (trusa og bandasjen) og hans uttrykksform (manglende smil), og heller vektlegger hans fysiske egenskaper: hud, hår, fettfordeling, ansiktsform o.l., skrangler det ikke da heller? :-)

Hmm..For å være ærlig så skrangler det ikke noe før jeg har følelser for mannen selv. Jeg får ikke lyst til å lage baby med mennesker jeg bare ser et bilde av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*

hm, han så egentlig ganske dum og deilig ut! ganske turnoff for meg : S han kan ikke måle seg med min kjæreste :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...