Gå til innhold

Hvor mye skrangler det i eggstokkene dine

Gjest Mann26

Anbefalte innlegg

Nei. Utstrålingens uimotståelige kraft kommer innenfra hos en mann. Jeg ser ikke på hårfeste, fettfordeling og utstudert positur, med innstudert trutmunn og to tonns akseltrykk i blikket når jeg ser en jeg liker. Slikt betyr ingenting i min verden. :)

Når jeg ser på bildet er det en helt vanlig fyr som er avbildet. Ingenting jeg ville snu meg etter noe sted.

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje at de fleste kvinnene som har svart for seg, vil kanskje ha en litt eldre og mer moden fyr, og syns han er litt unggutt. Såvidt jeg har skjønt. i allefall jeg som 18 åring for bare lyst å hoppe på han. HAN ER SKAM DEILIG

http://www.aolcdn.com/red_galleries/channing-shirt-400a0605

http://3.bp.blogspot.com/_UaLWp72nij4/Sf5d...ning-Tatum6.jpg

http://pix.hotornot.com/pics/brands/K8SUK8...CKVTTWHRYAU.jpg

offffffffff han er heit. fysøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at de fleste kvinnene som har svart for seg, vil kanskje ha en litt eldre og mer moden fyr, og syns han er litt unggutt. Såvidt jeg har skjønt. i allefall jeg som 18 åring for bare lyst å hoppe på han. HAN ER SKAM DEILIG

Jeg har forstått at Kvinneguiden består av et blandet klientell :-) Realiteten er at hvis en mann besitter de samme fysiske egenskapene som Channing Tatum viser på bildet (i den første posten) så skrangler det nok rimelig bra hos de fleste _fruktbare_ damer når de ser han :-)

Grunnen til dette er at Channing Tatum, før han ble feit, hadde fysiske egenskaper som var symmetriske (som er ideell struktur i biologien) og de var formet av et høyt testosteron nivå. En slik fysikk har en universell instinktiv tiltrekning på både mennesker og dyr, på tvers av kjønn og religion :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe skrangling her gitt.

Hva er galt med ballene hans?? Har han fylt trusa med golfballer?

:ler:

Jeg så faktisk ikke det før du påpeka det. Så fikk vi kanskje i samme slengen skadeskutt myten om at alle damer er så heidundrende opptatt av bulen til menn også?

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis meg et bilde at et barn eller et dyr,da skrangler det i eggstokkene :jepp:

Ingen mann får det til. Men de kan få det til å skrangle litt andre plasser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenta_*

åja så det nå, det står jo gay models nede ved bilde. æsj bøgiser er totalt waste of space. kan jo ikke brukes til noe av det de egentlig skal brukes til. bortkasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike bilder får det ikke til å knirke noe sted gitt. Ikke slike menn heller. Eller skal vi si poserende smågutter.

Kunne ikke sagt det bedre!

:-)

Hvis dere ser bort i fra det materielle (trusa og bandasjen) og hans uttrykksform (manglende smil), og heller vektlegger hans fysiske egenskaper: hud, hår, fettfordeling, ansiktsform o.l., skrangler det ikke da heller? :-)

Ikke idet heletatt....

Ikke noe skrangling her gitt.

Hva er galt med ballene hans?? Har han fylt trusa med golfballer?

Ææææææ!! Jeg håper for hans del at han har gjort det! :fnise:

Og forøvrig: vil si at jeg er i fruktbar alder som en her skrev.. Er 22år, og burde vært midt i målgruppen til den som skrev det.. Men nei takk... Gi meg en MANN og ikke en gutt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rattlesnake
Jeg har forstått at Kvinneguiden består av et blandet klientell :-) Realiteten er at hvis en mann besitter de samme fysiske egenskapene som Channing Tatum viser på bildet (i den første posten) så skrangler det nok rimelig bra hos de fleste _fruktbare_ damer når de ser han :-)

Grunnen til dette er at Channing Tatum, før han ble feit, hadde fysiske egenskaper som var symmetriske (som er ideell struktur i biologien) og de var formet av et høyt testosteron nivå. En slik fysikk har en universell instinktiv tiltrekning på både mennesker og dyr, på tvers av kjønn og religion :-)

Nei, sorry... det skrangler ikke uansett hvor mye du påstår at det burde gjøre det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var babyer som fikk det til å knirke i eggstokkene.

Me too. Det var et babybilde jeg forventet å se her. Ikke en 18 åring i trusa si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere ser bort i fra det materielle (trusa og bandasjen) og hans uttrykksform (manglende smil), og heller vektlegger hans fysiske egenskaper: hud, hår, fettfordeling, ansiktsform o.l., skrangler det ikke da heller? :-)

Det er ikke MENN som får det til å skrangle, men barn. Å skrangle/rasle/klø i eggstokkene er et bilde på at man får akutt lyst på barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope :tristbla: ! Fortsatt altfor glatt og velpolert for min smak. Men om han åpner kjeften og det kanskje tross alt viser seg at han har noe av "ur-mannen" i seg, og i tillegg er både vittig sympatisk og oppriktig viser interesse for meg :romeo: ...da skal du nok ikke se bort fra at det begynner å rasle downstairs :sjenert: .

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...om det hadde begynt å rasle i første etasje her, hadde jeg heller trodd det var besøk av bankeånder i disse alternative tider. og det hadde vært mye mere spennende enn denne golfball-gutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et godt eksempel på at en mann heller ikke trenger å være avkledd for å utstråle noe sensuelt. Jo mere klær de har på seg, jo mere kan man evt. ha å fantasere om, hvis det er slik man har det.

Personlig er jeg veldig fan av denne karen, fordi han er en veldig god skuespiller. I hovedsak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik fysikk har en universell instinktiv tiltrekning på både mennesker og dyr, på tvers av kjønn og religion :-)

Det spesielle med denne universelle instinktive kjønns-, religions- og artsuavhengige tiltrekningen er at den bare virker på fjortisjenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...