Gå til innhold

Kor stort før du blir bunna?


Gjest Stomperud

Anbefalte innlegg

Gjest Stomperud

Enkelt spm, kor mange cm må til før du blir bunna? :)

Seie du ifra om det vist du blir bunna på for.eks one night stands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen anelse fordi det betyr ikke noenting for meg. Har aldri liggi klar med målebåndet for å sjekke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Blir bare bunna bakfra eller i "bøyogtøy" stillinger, aner ikkje hvor stor sambo sin er. Sier ifra, ja. Det er tross alt ubehagelig og i noen tilfeller direkte vondt.

ONS har eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stomperud84

"Har ingen anelse fordi det betyr ikke noenting for meg. Har aldri liggi klar med målebåndet for å sjekke heller."

Det var ikkje det eg spurte om men OK :)

Grunnen til att eg spør er fordi eg bryr meg!

"Blir bare bunna bakfra eller i "bøyogtøy" stillinger, aner ikkje hvor stor sambo sin er. Sier ifra, ja. Det er tross alt ubehagelig og i noen tilfeller direkte vondt.

ONS har eg ikkje."

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iløpet av en syklus er mange damer ganske ømme i "bunnen" som du sier derfor er det ikke noe mål å komme dit. Det er litt vrient å svare på hvor mange cm man trenger pga det har mest med stillingen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stomperud84
Iløpet av en syklus er mange damer ganske ømme i "bunnen" som du sier derfor er det ikke noe mål å komme dit. Det er litt vrient å svare på hvor mange cm man trenger pga det har mest med stillingen å gjøre.

Takker for svar :)

Men nokken seie att det er godt å bli bunna til tider, når er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar :)

Men nokken seie att det er godt å bli bunna til tider, når er det det?

Tror det er litt ulikt fra dame til dame? Hos meg selv er det ikke så vondt at jeg vet akkurat når ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_stitch_*

Samboer`n min har vel rundt 23 cm lang,og ja,eg kjenner han godt når eg sitter heelt nedpå han for å si det slik :gjeiper:

Men eg får ikke direkte vondt,så lenge vi tar det litt rolig.

men når det er sagt så har eg heller ikke noe problem å ri han i ganske bra tempo..

ellers kjenner eg det i doggy,men det kommer litt an på hvor i syklusen eg er om det er ubehagelig eller ikke.som regel er det bare digg :)

men så er eg jo blitt "vant" til lengden hans også,husker det var litt mer kronglete før når eg ikke var det. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å bli bunna, og roper det gjerne ut under sex :) Om jeg blir bunnet kommer mest an på stillingen. Han kommer lettest helt inn når jeg ligger på rygg og løfter litt på rumpa og strekker bena opp i været/ut til sidene. I denne stillingen blir jeg bunnet av min nåværende som kanskje er rundt 17cm, og jeg har også blitt bunnet av mindre enn han.

Jeg synes det er digg, det er litt intenst og litt vondt men tenner meg veldig. Det hører kanskje med til historien at jeg også liker smerte i forbindelse med sex, og at jeg godt kan forstå at andre vil synes det bare er ubehagelig.

Hadde en elsker som var i nærheten av 19cm en gang, da var det nesten litt for vondt, men jeg skrek likevel etter hardere og dypere hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er direkte vondt å bli bunna, merker det mest i doggy. Jeg vil tippe at lengden er ca 15-17 cm hvis han skal klare å bunne meg. Men nå er jo vi kvinner kjent for å være dårlig på øyemål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...