Gå til innhold

Å holde vekten stabil.


Gjest Gjest_Mia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*

Er det noen som vet hvordan man finner ut hvor mye man kan spise for å holde seg stabilt på en vekt?

Nå har jeg klart å gå ned det jeg vil, men aner egentlig ikke hvordan jeg skal klare å holde vekten ca. stabil.

Noen som har noen tips eller råd til hvordan man finner ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet hvordan man finner ut hvor mye man kan spise for å holde seg stabilt på en vekt?

Nå har jeg klart å gå ned det jeg vil, men aner egentlig ikke hvordan jeg skal klare å holde vekten ca. stabil.

Noen som har noen tips eller råd til hvordan man finner ut av det?

Det er veldig enkelt. Det går ikke an å beregne seg til noe fasitsvar. Hvis du skal ha stabil vekt må du forbrenne like mye som du inntar. Hvor mye du forbrenner avhenger av hvor mye aktivitet du er i pluss genetiske faktorer. Noen har medfødt høy forbrenning og legger ikke på seg selv om de spiser 2-3 ganger så mye som normalt, mens andre blir feite av å spise det som anses for normalt for de fleste.

Hvis du ligger på ønsket vekt nå så vil jeg tro at det du har spist i det siste er det du må ligge på for å holde den vekten. Hvis det betyr at du må konstant sulte deg vil jeg tro at den vekten du har nå egentlig er for lav. Det er dessverre stor forskjell på hva mange jenter ønsker å veie og hva som er naturlig for en kvinnekropp å veie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt her:

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/din...ticle330308.ece

Det anbefales at en øker mmat-inntaket sakte, for å finne frem til hvilket "nivå" som holder en stabil vekt. Dette er en del av det å slanke seg, så ha tålmodighet.

Du må prøve deg frem og finne hva som er riktig kalori-inntak for din nye vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...