Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
MaleficentAurora skrev (14 timer siden):

Jeg fikk pengene tilbake etter jeg hadde vært hos hudpleieren min som kunne dokumentere via skanning at OH holdte på og ødelegge huden min. Flere av venninnene har sluttet med produktet og gått over til Clinique og andre profesjonell hudpleieprodukter.

Hjelp! Har akkurat handlet noe fra OH. Har dere noe annet å anbefale. Voksen hud med pigmentflekker

Anonymkode: 9d49b...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Btw, jenter...Har noen prøvd anything fra La Mer? Det er jo ekstremt dyrt og jeg lurer på om det virkelig er så bra? 

Anonymkode: 987f2...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Btw, jenter...Har noen prøvd anything fra La Mer? Det er jo ekstremt dyrt og jeg lurer på om det virkelig er så bra? 

Ikke prøvd selv, men leste en gang en vs-test hvor de testet La Mer mot den blå boksen fra Nivea. Synes å huske at Nivea kom best utav det. 

Anonymkode: 1c4a1...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

image.jpeg.49e7a11ddb678844a4ad78ba33dd6c65.jpeg
Trengte en ny krem med mer fukt så kjøpte denne :) men føler meg nesten litt fet/oljete nå😩 hudpleie er så vanskelig... 

Anonymkode: 5ed94...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Uheldigvis for lommeboken min (men heldigvis for huden min) så oppdaget jeg La Mer i høst da huden min ble helt ekstremt  tørr og ødelagt pga cellegift. Har alltid slitt med fuktfattig og sensitiv hud, men da jeg ble syk så tok det helt av. 

Men La Mer har gjort underverker! Begynte med ansiktsoljen og den originale ansiktskremen, kjøpte de minste størrelsene. Så forskjell bare etter noen dager. Produktene er utrolig dryge i bruk, av kremen bruker jeg bare en liten ertestørrelse som jeg masserer inn i hendene og klapper/trykker inn i huden i stedet for å smøre utover som jeg vanligvis gjør. Samme med oljen, skal bare 3 dråper til. 

Etterhvert så kjøpte jeg også en rens og et fuktserum.

Og nå har jeg benyttet meg av tilbud på Kicks og bestilt meg kompaktpudder (er 20% på all sminke på kicks nå, pluss jeg hadde 20% rabatt på et valgfritt produkt) Har også etterhvert tenkt å kjøpe leppebalmen. Pluss dagkremen med solfaktor i til sommeren 

Så jeg har kjøpt inn litt etterhvert og benyttet meg av tilbud på Kicks.no. Hadde jeg kjøpt alt på en gang så hadde visakortet mitt tatt kveld tror jeg 😄 men man trenger ikke så mange produktet; en rens, et serum eller olje og en krem. Hadde ikke huden min vært krisetørr så hadde jeg sikkert ikke hatt behov for både olje og serum. I tillegg som sagt kjøpt de minste størrelsene da produktene varer lenge 

Huden min har blitt kjempefin, kommer til å fortsette med La Mer selv om det er dyre produkter. Får fortsette å benytte tilbudene på Kicks :) 

Så; det er mine siste innkjøp innen sminke og hudprodukter de siste månedene :) i tillegg en nydelig parfyme fra Tom Ford og en mascara fra Dior. Og en bodylotion fra Kiehls med araganolje (super mot tørr hud) samt en oljedusjsåpe fra Kiehls. 

Har også kjøpt sjampo og balsam med sheabutter fra Body shop, endelig begynt å få hår igjen, så da fristet det med sjampo og balsam som luktet godt og er mild mot hodebunnen 

(virker som mye shopping, men ikke kjøpt alt samtidig, tror det er siste innkjøpene det siste halvåret jeg lister opp her)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

image.jpeg.49e7a11ddb678844a4ad78ba33dd6c65.jpeg
Trengte en ny krem med mer fukt så kjøpte denne :) men føler meg nesten litt fet/oljete nå😩 hudpleie er så vanskelig... 

Dermalogica Aktive Moist inneholder mye fukt, men ingen olje. I motsetning til den du har kjøpt, som inneholder olje. Be om å få tester før du kjøper😊 Jeg elsker Aktive Moist. 

Anonymkode: 9b74d...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 10.14):

Kan du utdype mer? 😊

hvilken hudtype har du, og hva gjør denne kremen?

eg har såkalla vaksen hud, dehydrert med feitere t-sone. Dette er ein ansiktsvann og huda har blitt Jamnare i fargen og ... eg veit ikkje heilt, eg liker betre korleis ho ser ut. Her er ei beskriving frå koch parfymeri

«Lotion P50V er et hudforbedrende og eksfolierende ansiktsvann som brukes etter rens, og inneholder flere ulike fruktsyrer (AHA, BHA, PHA), vitaminer og ekstrakter som gjenoppretter hudens ph-verdi, fjerner døde hudceller og forbereder huden på etterfølgende behandlinger. Lotion P50 finnes i 4 ulike versjoner, tilpasser ulike hudtilstander.

Lotion P50V har medium styrke og er formulert for gusten, devitalisert og/eller voksen hud som trenger ekstra effektiv eksfoliasjon.

• Skin Instant: Devitalisert, gusten og/eller voksen hud
  • Påføres med bomullspads, og klappes inn i huden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidunrev
skruf skrev (5 timer siden):

Uheldigvis for lommeboken min (men heldigvis for huden min) så oppdaget jeg La Mer i høst da huden min ble helt ekstremt  tørr og ødelagt pga cellegift. Har alltid slitt med fuktfattig og sensitiv hud, men da jeg ble syk så tok det helt av. 

Men La Mer har gjort underverker! Begynte med ansiktsoljen og den originale ansiktskremen, kjøpte de minste størrelsene. Så forskjell bare etter noen dager. Produktene er utrolig dryge i bruk, av kremen bruker jeg bare en liten ertestørrelse som jeg masserer inn i hendene og klapper/trykker inn i huden i stedet for å smøre utover som jeg vanligvis gjør. Samme med oljen, skal bare 3 dråper til. 

Og nå har jeg benyttet meg av tilbud på Kicks og bestilt meg kompaktpudder (er 20% på all sminke på kicks nå, pluss jeg hadde 20% rabatt på et valgfritt produkt) Har også etterhvert tenkt å kjøpe leppebalmen. Pluss dagkremen med solfaktor i til sommeren 

Så jeg har kjøpt inn litt etterhvert og benyttet meg av tilbud på Kicks.no. Hadde jeg kjøpt alt på en gang så hadde visakortet mitt tatt kveld tror jeg 😄 men man trenger ikke så mange produktet; en rens, et serum eller olje og en krem. Hadde ikke huden min vært krisetørr så hadde jeg sikkert ikke hatt behov for både olje og serum. I tillegg som sagt kjøpt de minste størrelsene da produktene varer lenge 

Huden min har blitt kjempefin, kommer til å fortsette med La Mer selv om det er dyre produkter. Får fortsette å benytte tilbudene på Kicks :) 

Så; det er mine siste innkjøp innen sminke og hudprodukter de siste månedene :) i tillegg en nydelig parfyme fra Tom Ford og en mascara fra Dior. Og en bodylotion fra Kiehls med araganolje (super mot tørr hud) samt en oljedusjsåpe fra Kiehls. 

Har også kjøpt sjampo og balsam med sheabutter fra Body shop, endelig begynt å få hår igjen, så da fristet det med sjampo og balsam som luktet godt og er mild mot hodebunnen 

(virker som mye shopping, men ikke kjøpt alt samtidig, tror det er siste innkjøpene det siste halvåret jeg lister opp her)

Hei,så spennende. Jeg har lyst å prøve La Mer også. Hvilken Tom Ford parfyme kjøpte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spent på disse! Nylig kjøpt Niactil 4% og Acticlear gel også, skal teste Acticlear rensen etterhvert hvis jeg blir fornøyd med disse produktene. Dyrt når man kjøper alt samtidig for første gang, men jeg er desperat😅

DDF8A1E1-3996-406D-B6AE-EAC23D0C6958.webp 468CBCCE-CCD1-4BC8-ADAF-05F0B3AE1BFB.webp

Anonymkode: dfccb...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ab over her: oi, jeg klarte ikke å legge med bildene?

var iallefall Elixir acticlear pads og hydracil lite😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidunrev skrev (1 time siden):

Hei,så spennende. Jeg har lyst å prøve La Mer også. Hvilken Tom Ford parfyme kjøpte du?

Kjøpte Soleil blanc, veldig god :) Aldri prøvd noe fra Tom Ford før, så kjøpte bare 10ml varianten, men kommer til å kjøpe den på nytt i ei større flaske. Tobacco Vanilla ser også spennende ut, likedan en som heter Lost cherry

Har du noen fra Tom Ford å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (På 15.2.2021 den 14.28):

Er det da ikke trygt å bestille fra kicks.no? 

Joda. Betale gjennom klarna (eller Vipps), de leverer kjapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (4 timer siden):

Kjøpte Soleil blanc, veldig god :) Aldri prøvd noe fra Tom Ford før, så kjøpte bare 10ml varianten, men kommer til å kjøpe den på nytt i ei større flaske. Tobacco Vanilla ser også spennende ut, likedan en som heter Lost cherry

Har du noen fra Tom Ford å anbefale?

Eg liker white suede. Tobacco vanilla vil eg gjerne prøve. Saman med tuscan leather til mannen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Factor false lash effect, var tørr....igjen.  Det skjer aldri når jeg kjøper i butikk så har sendt de en mail om det.  Spent på svar.

Fit Me concealer, god en som jeg liker å ha i veska for å friske opp i løpet av dagen. 

Vit-c serum fra Revolution,  det svir litt selv om det er mye svakere enn det jeg har brukt fra The Ordinary.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dermalogica Aktive Moist inneholder mye fukt, men ingen olje. I motsetning til den du har kjøpt, som inneholder olje. Be om å få tester før du kjøper😊 Jeg elsker Aktive Moist. 

Takk for tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 19.28):

Ikke prøvd selv, men leste en gang en vs-test hvor de testet La Mer mot den blå boksen fra Nivea. Synes å huske at Nivea kom best utav det. 

Anonymkode: 1c4a1...c47

🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skruf skrev (20 timer siden):

Tusen takk for kommentaren din 🙂 Håper at det går bedre med deg nå 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Spent på disse! Nylig kjøpt Niactil 4% og Acticlear gel også, skal teste Acticlear rensen etterhvert hvis jeg blir fornøyd med disse produktene. Dyrt når man kjøper alt samtidig for første gang, men jeg er desperat😅

DDF8A1E1-3996-406D-B6AE-EAC23D0C6958.webp 87 kB · 4 Nedlastninger 468CBCCE-CCD1-4BC8-ADAF-05F0B3AE1BFB.webp 55 kB · 4 Nedlastninger

Niactil likte jeg ikke 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...