AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1701 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva skjer med "HeltHjem" hvis du ikke er hjemme da? Anonymkode: 987f2...f43 Her kommer helthjem med avisbudet, så om jeg ikke er hjemme over tid får jeg noen til å gå innom og hente. Jeg har problemer med at posten sender pakkene mine til en helt annen landsdel, så foretrekker helthjem😊 Anonymkode: dffec...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1702 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Her kommer helthjem med avisbudet, så om jeg ikke er hjemme over tid får jeg noen til å gå innom og hente. Jeg har problemer med at posten sender pakkene mine til en helt annen landsdel, så foretrekker helthjem😊 Anonymkode: dffec...e32 Hvis pakken er litt stor, kan jeg hente den på Post-i-butikk eller noe lignende? Anonymkode: 987f2...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 7. februar 2021 #1703 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjer med "HeltHjem" hvis du ikke er hjemme da? Anonymkode: 987f2...f43 Hm 🤔 Tror bare de leverer på døra - vet noen har slitt med tyveri av pakker. Velg Posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1704 Del Skrevet 7. februar 2021 Fnuggolina skrev (Akkurat nå): Hm 🤔 Tror bare de leverer på døra - vet noen har slitt med tyveri av pakker. Velg Posten. Kan ikke. Det er enten «HeltHjem» eller Bring. Anonymkode: 987f2...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 7. februar 2021 #1705 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan ikke. Det er enten «HeltHjem» eller Bring. Anonymkode: 987f2...f43 Bring ringer etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1706 Del Skrevet 7. februar 2021 Fnuggolina skrev (10 minutter siden): Bring ringer etter min erfaring. Ok...Hva skjer hvis de ringer meg og jeg er ikke hjemme? 😁 Blir så usikker Anonymkode: 987f2...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 7. februar 2021 #1707 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok...Hva skjer hvis de ringer meg og jeg er ikke hjemme? 😁 Blir så usikker Anonymkode: 987f2...f43 Regner med at de da avtaler en annen dag. Det er i hvert fall det som har skjedd når jeg har fått levert på døra og ikke er hjemme. Når det gjelder helt hjem så pleier de her å henge pakken på postkassen om man velger hjemlevering, men det pleier å være ulike alternativer på helt hjem. Eller kom ikke det opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 7. februar 2021 #1708 Del Skrevet 7. februar 2021 Mitt siste kjøp var produkter til håret. Det ble mye fra Davroe. Davroe Moisture Hydrating Conditioner Davroe Scalp Remedy Shampoo Davroe Ends Repair Leave-In Treatment Kjøpte også Mandelic acid fra The Ordinary. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 8. februar 2021 #1709 Del Skrevet 8. februar 2021 Brynserum fra Xlash. Det fra Hairlust fikk jeg ikke bivirkninger av, men i beste fall ganske forsiktig virkning. Det fra Xlash har peptidderivat som kan gi bivirkninger, så vi får nå se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1710 Del Skrevet 8. februar 2021 Hvis ikke pakken får plass i postkassen så blir den levert på posten eller hengt på postkassa i pose her. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvis pakken er litt stor, kan jeg hente den på Post-i-butikk eller noe lignende? Anonymkode: 987f2...f43 Anonymkode: 44fee...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1711 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvis ikke pakken får plass i postkassen så blir den levert på posten eller hengt på postkassa i pose her. Anonymkode: 44fee...48c Hengt på postkassa? Det er ikke greit. Hva kan jeg gjøre for at den blir levert på posten / post-i-butikk? Anonymkode: 987f2...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1712 Del Skrevet 9. februar 2021 Produkter fra Redken og Avene. Anonymkode: e779f...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1713 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hengt på postkassa? Det er ikke greit. Hva kan jeg gjøre for at den blir levert på posten / post-i-butikk? Anonymkode: 987f2...f43 ? Anonymkode: 987f2...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 13. februar 2021 #1714 Del Skrevet 13. februar 2021 Nettopp lagt inn bestilling på kicks der jeg kjøpte meg en lipgloss fra Elizabeth Arden, en skrubb fra Lumene og en øyenskygge palett fra Nyx. Gleder meg til det kommer i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1715 Del Skrevet 13. februar 2021 Avene night cream Anonymkode: e779f...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1716 Del Skrevet 13. februar 2021 Redken Color Extend Magnetics Shampoo Redken Color Extend Magnetics Conditioner Olaplex No6 Holika Holika Håndkrem It's Skin Collagen Nutrition Emilsion Kocostar Princess Eye Patch Tree Hut Sugar Scrub Mango Hydrating Primer fra e.l.f Makeup Revolution Blush Queen Er utrolig fornøyd med alt faktisk! Kjøpte to (øyenskygge) paletter fra Makeup Revolution også, disse er helt OK. Foretrekker de jeg allerede har fra Etude House. Anonymkode: 6f0da...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1717 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Redken Color Extend Magnetics Shampoo Redken Color Extend Magnetics Conditioner Olaplex No6 Holika Holika Håndkrem It's Skin Collagen Nutrition Emilsion Kocostar Princess Eye Patch Tree Hut Sugar Scrub Mango Hydrating Primer fra e.l.f Makeup Revolution Blush Queen Er utrolig fornøyd med alt faktisk! Kjøpte to (øyenskygge) paletter fra Makeup Revolution også, disse er helt OK. Foretrekker de jeg allerede har fra Etude House. Anonymkode: 6f0da...bf4 Princess Eye Patch er fantastiske ❤️ Anonymkode: 987f2...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1718 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Princess Eye Patch er fantastiske ❤️ Anonymkode: 987f2...f43 Hvilken av de? Anonymkode: 6758c...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1719 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken av de? Anonymkode: 6758c...962 Brun eske Anonymkode: 987f2...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. februar 2021 #1720 Del Skrevet 14. februar 2021 Litt dilla på neglelakk, for tiden så har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå